BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 2 FirstEerste 12
Resultate 11 aan 15 van 15

Thread: Probleme met vBet (vBadvanced / blanko bladsye)

Tuisblad Translator = OK
    cardshare.tv / TL /

/ Forum toon egter soos volg:
    cardshare.tv / TL / forum /

Ek sou verkies om aan te toon soos:
    cardshare.tv / forum / TL /

Maar ek kan nie lyk om uit te werk hoe om dit te doen sonder om iets te breek.

Ook wanneer jy 'n boodskap / forum / heeltemal verwyder.

bv cardshare.tv/tl/cccam-exchange-local/27526-lokal-sport-sky-alemanya-lahat-ng-hd-s.html

en dit veroorsaak dat sommige beelde nie korrek vertoon.

As jy kan help my reg om hierdie, sou dit baie waardeer word.

Ek sien jy het iets gesê oor die modifiying eerste 2 Reglemente ... Voorbeeld?

Danksy

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

OK so - jy het 'n verkeerde opset.

Let asseblief instel belangrikste opsies toepaslik. Stel forum gids, leë domein (daar is geskryf om dit te gebruik net wanneer sub-domeine gebruik word), gepaste reëls vir htaccess in die forum gids (jy hier as voorbeeld. http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html as jy probleme Stuur jou werklike Htacces inhoud. en Ek sal julle gekorrigeer een).

So dit is die begin - maak forum vertalings gepas werk. Wanneer hierdie is OK in geheel lyn, dan begin die integrasie van ander dele - soos bladsye buite forum wat ondersteun word deur vB: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54

Of vbadvanced integrasie. Hier is die skakel vir vbadvanced dinamiese: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
    Let daarop dat nie alle vbadvanced produkte integrasie is nou ondersteun - dus spesifiek te wees.

Moet asseblief nie die eerste deel, dan die ander. Jy sal nie dit werk in 'n ander manier. Base is: Forum vertaling werk. Dan is jy gereed om ander dele te integreer.

Ons is hier om jou te help So vra, gee die werklike status en so aan. As jy voel soos beter dat iemand dit vir jou doen - uitsteken koop http://www.vbenterprisetranslator.co...de-service.php en ons doen dit vir jou. Voordat jy dink oor buing - asseblief net braak presies al die instruksies, sal ons doen presies dieselfde as jy koop opgradering diens, sal ons, net braak die handleiding ...

Ek het gekoop 'n opgradering en hoop om te hoor van jou kort.

Ek het probeer om die instelling van / forum en die verwydering van die domein en probeer 'n aantal ander instellings, maar dit het veroorsaak dat die gesprekke wat wanneer dit vertaal die tuisblad om terug te keer.

Ek neem aan dit is as gevolg van die / root. Htaccess & / forum. Htaccess

Quote Originally Posted by contemptx View Post
    Ek het gekoop 'n opgradering en hoop om te hoor van jou kort.

Ek het probeer om die instelling van / forum en die verwydering van die domein en probeer 'n aantal ander instellings, maar dit het veroorsaak dat die gesprekke wat wanneer dit vertaal die tuisblad om terug te keer.

Ek neem aan dit is as gevolg van die / root. Htaccess & / forum. Htaccess
    Ons het een opgradering diens sonder die reaksie met die toegang data - ons e-pos stuur met die res van. As dit is jou antwoord asseblief Ons kan nie werk sonder toegang

Opgelos Een probleem met vBAdvanced CMPS integrasie - ook opgelos en die oplossing sal ingesluit word in die volgende release - so dit sal werk sonder enige veranderinge.

Page 2 van 2 FirstEerste 12

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •