BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 17

Thread: Oplossing te vind vir dié van julle wat Tweet Plakkaat

Senior Member

Default Oplossing te vind vir dié van julle wat Tweet Plakkaat

Ek het gevind dat na die opgradering vBET 3.3.2 tweet plakkaat gestop outomaties afhangende van. Ek was besig om 'n fout op die lyn wat na functions_vbseo_createurl.php gevoeg word wanneer handmatig die tweet plakkaat taak hardloop.

Hier is wat jy hoef te wysig om dinge om weer te werk te kry ... (Of 'n mod wat gebruik vbseo url is)

in functions_twitterposter.php NA
    Code:
    require_once(DIR . '/includes/functions_vbseo.php');
    voeg
    Code:
    require_once(DIR . '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    die lêer weer laai

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Groot Ons het nie daaraan dink nie.

Dit sal beter wees as jy:
    PHP Code:
    require_once(DIR '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php'); 
    binnekant van vBSEO lêer functions_vbseo_createurl.php - Iewers in die begin. Dankie dat alle plugins behulp vBSEO URLs sal werk (ook Sitemap Generator integrasie sal makliker wees). Maak seker of dit - ons sal dit sluit in integrasie instruksies vir nes release.

Dit blyk dat daar een selfs 'n beter oplossing, want dit sal nie enige bykomende lêers uitgawe vereis. Ons sal hierdie require_once Voeg in init_startup haak. Dit sal werk vir al die plugins Dit sal ingesluit word in die volgende uitgawe.

Fix ingesluit in vBET 3.3.3

Senior Member

Is daar 'n manier tweets te verhoed tweet plakkaat word in die oorspronklike taal vir plakkate tweeted?

Regtig ek moet die tweets gepos word in Engels, nie iemand het 'n idee?

Groete,
    Simon

Ek weet nie besonderhede oor hoe hierdie mod werk. Oor die algemeen kan vBET tekste wat nie vertaal kan word om te definieer. As dit is ingesluit in die sjabloon, dan kan jy net sit dit binne nie vertaal area tussen <- VBET_SNTA -> en <- VBET_ENTA ->. In die geval van die boodskappe (sodat boodskappe, PM, ens.) Jy kan gebruik om teks binnekant van notranslate BBCode.

Vertel help dit.

Senior Member

Dankie Migal, maar dit help nie om die tweet plakkaat tweets (poste te Twitter) outomaties maar tweets dit in die taal van die plakkaat nie die vertaalde taal.

hier is 'n tweet in Pools nie, maar moes gewees het Englsih http://twitter.com/thecodecagecom/status/26576603442 maar dit blyk op my site as englsh http://bit.ly/cNJukU
    Laaste geredigeer deur Simon Lloyd; 11-10-10 op 02:41.

Ek verstaan nie hoe dit werk. Verduidelik asseblief. Jy toon die inhoud van jou forum op eksterne program? Of die teenoorgestelde? Hoe om die inhoud is ingevoer / uitgevoer word? ...

Ook as ek sien daar is geskrywe in die Pools (waarskynlik - kan nie ander vertalings nagaan, want oorskry maksimum aantal besigtig poste). Let asseblief net daar te gaan en kliek op Edit op post - sal jy sien wat is 'n ware taal.

Senior Member

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Ek verstaan nie hoe dit werk. Verduidelik asseblief. Jy toon die inhoud van jou forum op eksterne program? Of die teenoorgestelde? Hoe om die inhoud is ingevoer / uitgevoer word? ...
    Die tweet plakkaat is 'n mod op vbulletin.org (ek kan nie toelaat dat jy die mod as jy wil), wanneer' n pos op my forum, dan is die pos is tweeted (te Twitter gestuur) outomaties deur die mod, as 'n ander pos dan sal dit weer tweeted kry.

In kort die inhoud is nie ingevoer of uitgevoer regtig word, is dit eintlik as 'n pos te Twitter gestuur.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •