BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 2 FirstEerste 12
Resultate 11 aan 17 van 17

Thread: Oplossing te vind vir dié van julle wat Tweet Plakkaat

Senior Member

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Ook as ek sien daar is geskrywe in die Pools (waarskynlik - kan nie ander vertalings nagaan, want oorskry maksimum aantal besigtig poste). Let asseblief net daar te gaan en kliek op Edit op post - sal jy sien wat is 'n ware taal.
    Die pos is oorspronklik in Pools, die regte taal is Pools en die onvertaalde teks was gestuur na Twitter.

Gaan jou PM, ek het dieselfde toegang tot die details dat Kamil het al met behulp van gestuur sodat jy sien nie die facetten maksimum scoort uit drade kennisgewing

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Maak asseblief 'n eenvoudige toets. Skryf dieselfde boodskap in Pools vertaal bladsy (in Pools). Dan is dit weer doen, maar hierdie keer skryf nie vertaalde bladsy. Vertel doen is daar 'n verskil oor die inhoud te Twitter stuur vir dié 2 boodskappe.

Senior Member

Jammer Migal Ek verstaan nie, en Ek is nie polish sodat ek nie kan skryf nie in Pools

Jy kan - jy reeds so 'n boodskap net om dit kopie

Senior Member

Regs Migal, het ek opgelaai 2 poste in Pools, een met behulp van die Poolse vlag (toets na 1) en een met behulp van die Engelse vlag (toets post 2) beide het tweeted soos Pools jy kan sien die tweets hier Die Kode Cage (thecodecagecom) op Twitter en die oorspronklike poste hier:
    Toets Post translation1 - Die Kode Cage Forums
    Toets pos vir vertaling 2 - Die Kode Cage Forums

Ek moet hulle gepos word in Engels - is dit moontlik?

Dit blyk dat die mod wat stuur poste te tweeter scrubs BBcodes van 'n boodskap. Check dit vir 'n paar standaard BBcodes - boodskap voeg met bbcdes vet, kode, haal. Doen dit en kyk hoe dit lyk in twitter.

As indien van BBCode in plaas van geëvalueer skrop is, dan kan ons nie enigiets doen. BBcodes werk slegs indien die evaluering is geaktiveer en indien hulle bestaan ... In sodanige geval kan jy mod eienaar vir Twitter uitvoer kontak en hom vra vir verandering, of indien dit toegelaat word nie veranderinge in twitter mod kode jouself.

Senior Member

Net met my VBA-tags nagegaan en hulle was gestroop van die Tweet. Moenie bekommerd wees nie, dit is nie baie belangrik, ek kan leef met dit

Page 2 van 2 FirstEerste 12

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •