Maak asseblief 'n eenvoudige toets. Skryf dieselfde boodskap in Pools vertaal bladsy (in Pools). Dan is dit weer doen, maar hierdie keer skryf nie vertaalde bladsy. Vertel doen is daar 'n verskil oor die inhoud te Twitter stuur vir dié 2 boodskappe.
Jammer Migal Ek verstaan nie, en Ek is nie polish sodat ek nie kan skryf nie in Pools
Jy kan - jy reeds so 'n boodskap net om dit kopie
Regs Migal, het ek opgelaai 2 poste in Pools, een met behulp van die Poolse vlag (toets na 1) en een met behulp van die Engelse vlag (toets post 2) beide het tweeted soos Pools jy kan sien die tweets hier Die Kode Cage (thecodecagecom) op Twitter en die oorspronklike poste hier:
Toets Post translation1 - Die Kode Cage Forums
Toets pos vir vertaling 2 - Die Kode Cage Forums
Ek moet hulle gepos word in Engels - is dit moontlik?
Dit blyk dat die mod wat stuur poste te tweeter scrubs BBcodes van 'n boodskap. Check dit vir 'n paar standaard BBcodes - boodskap voeg met bbcdes vet, kode, haal. Doen dit en kyk hoe dit lyk in twitter.
As indien van BBCode in plaas van geëvalueer skrop is, dan kan ons nie enigiets doen. BBcodes werk slegs indien die evaluering is geaktiveer en indien hulle bestaan ... In sodanige geval kan jy mod eienaar vir Twitter uitvoer kontak en hom vra vir verandering, of indien dit toegelaat word nie veranderinge in twitter mod kode jouself.
Net met my VBA-tags nagegaan en hulle was gestroop van die Tweet. Moenie bekommerd wees nie, dit is nie baie belangrik, ek kan leef met dit