BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 3 van 3

Thread: Handmatig vertaal spesifieke frases Kader

Hybrid View

Vorige Pos Previous Post   Next Post Volgende Pos

Lightbulb Handmatig vertaal spesifieke frases Kader

Hi

Ek doen 'n kennisgewing in my forum dat Google nie belangrik forum-opsies of forum name korrek vertaal.

Byvoorbeeld "log out" word "Cancle" wat baie verwarrend is.

Ook die forum my "Inleiding" word "vertoë"

Ek wil graag 'n opsie om die hand te vertaal vBulletin frases of forum name te sien.

Miskien hanteer op 'n manier soos vBSEO hanteer forum naakslakke

Skep 'n config lêer vir elke taal wat' n gebruiker met die hand te wil definieer sekere frases en dan sal die gebruiker kan byvoeg

vbet_eng.php
    $ Frase [Uitloggen] => 'Teken uit'
    forumid => 'inleidings "

Dit sou help om my totaal.

Ek weet dat dit onmoontlik is vir bestuurders soos 52 tale geaktiveer.
    Dit is waarom ek nie dink is 'n admincp opsie sou wees om goeie.
    maar hanteer dit op 'n config lêer basisvlak sou my regtig help nie

StarBuG

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi
    Ons het reeds planne vBET met vBulletin frases stelsel in so 'n manier dat frases van gepaste taal sal geneem word om te integreer. So dit sal outomaties deur VB hanteer - indien frases in gepaste taal bestaan dan dié wat geneem word as nie dan die oorspronklike. Dit sal vereis dat alle frases in die ander taal sal hê om in te wees nie die vertaling gebied nie (ons is van plan om eenvoudige instrument wat ondeursigtig hierdie woorde te voeg, sodat jy sal dit nie doen nie handmatig). Wat belangrik is en baie goed in hierdie oplossing is dat jy bereid is frases stelle vir verskillende tale vir vB kan vind.
    Op die oomblik sien ons 'n paar moontlike probleme in hierdie oplossing, maar ons gaan binnekort vir dit en wen met kwessies as hulle kom

Is so 'n oplossing sal jou tevrede stel?

Banned

Jammer vir die laat antwoord. In release 4.5.0 het ons het bygevoeg 'n handleiding vertaling van die teks op die bladsy.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •