Quote Originally Posted by StarBuG View Post
Die uitleg is nie gebreek nie.

Jy sien 'n Cached weergawe tydens' n oplos van probleme van die APC Cache optimalisering plugin

Probeer nou en kyk of jy nog 'n gebroke uitleg plz sien

PS: Die "dom" deel ek nou net gesê het omdat jy eenvoudig die fout verslag gesluit en verskuif dit sonder om te wag vir my antwoord.
Jy moet wag vir die kliënte se eerste voordat aktief probleme opgelos verklaar word.
Dit is onbeleefd anders
Right - nou uitleg is OK.

Ook dankie vir jou voorstel oor die hantering van kwessies. Let asseblief daarop dat ons altyd heropen kwessies indien dit blyk dat dit is regtig nie opgelos is en dat "geslote" is net voorvoegsel - draad is nie gesluit nie - kan jy nog skryf en vertel dat die kwessie is nog nie reggestel word nie nie. Jammer as jy voel ongemaklik as gevolg van daardie.

Oor nie vertaalde vBSEO-kennisgewings nie. Ek sukkel om dit op jou forum te vind. Kan u my asseblief URL gee na bladsy waarop sodanige kommentaar bestaan (nie een vertaal nie) en haal my presiese oorspronklike teks van hierdie kommentaar aan. Jy het verskillende uitleg en op die hoofblad vir my lyk dit asof alles vertaal is, so wys my asseblief die regte rigting