BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 11

Thread: Vreemd kode

Senior Member

Default Vreemd kode

Het gevind dat hierdie in die vbet_functions_hooks lêer:

PHP Code:
    if (THIS_SCRIPT == 'index' && !isset($_REQUEST['language'])) {
    $vbulletin->templatecache['footer'] .= '
    <span style=\'visibility: hidden;\'>aminiwerting</span>'
    ;

Wat is dit goed is vir? Al wat dit doen, is om 'n ekstra lyn breek onder jou forum.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Dit is heel moontlik newe-effek van sommige van ons interne toetse (miskien vir krediet skakel - werklik moeilik om nou sê ), Wat in plaas van geskrap deur kodeerder was net weggesteek in style.

Hou net dit verwyder - soos jy geskryf het - dit doen niks

Senior Member

Dis presies wat ek gedoen het

BTW, goeie werk op die nuutste weergawe-dit blyk dat selfs op piek tye met 'n 3Gb kas die prestasie is groot! My server load nie meer gaan afgelope 3,0 nie! (Wat op 8 kern nehalem met 1200 aanlyn!)

Quote Originally Posted by moman View Post
    Dis presies wat ek gedoen het

BTW, goeie werk op die nuutste weergawe-dit blyk dat selfs op piek tye met 'n 3Gb kas die prestasie is groot! My server load nie meer gaan afgelope 3,0 nie! (Wat op 8 kern nehalem met 1200 aanlyn!)
    Dit is regtig baie goed om te hoor dat ons kliënte tevrede is vir ons produk Ons het nog optimalisering planne (soos die inhoud van die cache en kas enjins ondersteuning), maar eers het om 'n aantal funksies versoeke te implementeer van ons gebruikers

Senior Member

FYI hierdie kode is nog steeds teenwoordig in 3.3.3.

LOL Ek gesluit kwessie soos in die geval van die oplos van probleme, sodat ons dit in die produksie mis. Ek is die opening dit nou die volgende keer dit op gepaste wyse te hanteer.

Net soos die vorige keer verwyder. Jammer vir moeilikheid

Junior lid

Kan jy my asseblief vertel hoe om dit te verwyder uit my BF weergawe 3,33?? Ek het ook jou 'n pm gestuur

<span style='visibility: hidden;'> aminiwerting </ span>

Nevermind ek gevind dat dit
    Laaste geredigeer deur chick; 12-05-10 op 20:49.

OK - het ons 'n oplossing vir dit. Dit sal ingesluit word in die volgende uitgawe. Volgens kode notas hierdie deel is vir ons nuttig vir diagnostiese doeleindes (help soms in die geval van probleme om uit te vind nie is dit templates ding is of nie). So kode sal bly, maar sal moet verander styl (na: display: none;) En sal absoluut geen impak op die uitleg

Senior Member

Jy moet die kode heeltemal onsigbaar vir die eindgebruiker vir SEO en bandwydte-spaar doeleindes. Iets in die lyn van 'n PHP voorwaardelike nagaan vir' n globale debug veranderlike sal baie meer professioneel wees.

Ja, maar ons het dikwels probleme wanneer geword het om ons te laat in kliënt-bediener. Nie almal wil hê om toegang tot die details om te deel - hele ding is 10 keer langer opgelos toe, en so aan.

Let asseblief daarop dat die werklike oplossing sal nie jou SEO kan beïnvloed nie - hierdie klein ding is slegs toegepas word na die forum hoofblad. En soos beskryf het reeds verskeie kere gehelp met kliënte wat nie standaard formate en 'n paar probleme.

Ons sal nog dink oor 'n ander oplossing wat sal help om ons in diagnostiese ons gebruikers kwessies sonder die behoefte om te vra vir toegang tot die details. Indien u enige wenke het, sal ons dit graag

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •