Hi
Toe ek oorskakel van CSS as lêers te stoor databasis,
dan is geen styl word gebruik wanneer die lees van die forum vertaal
StarBuG
Hi
Toe ek oorskakel van CSS as lêers te stoor databasis,
dan is geen styl word gebruik wanneer die lees van die forum vertaal
StarBuG
Myne probleem is die ander manier om ...
Kan jy asseblief gee my URL na die bladsy waar ek dit kan sien (kan toets byvoorbeeld). As dit probleem is, dan verander jou instelling te gebreekte een, gebroke bladsy ('n paar klein een) te genereer, instellings terug te sit sodat jou forum sal goed wees en stuur vir ons HTML uitvoer van hierdie gebroke bladsy. Waarskynlik sal dit genoeg wees om te diagnoseer wat gebeur
Laaste geredigeer deur vBET; 02-04-10 op 22:24.
Geen reaksie - het aanvaar dat die probleem opgelos is. Asseblief ons laat weet as is nie - ons sal hierdie fout verslag heropen.
Hi,
Ek het dieselfde probleem!!
As dit aangeskakel "gebruik volle inhoud van die cache vir gaste" in die vBET en "Store CSS Style Sheets as lêers" in die vBulletin.
dan as die werk die styl sal veroorsaak dat die CSS lêernaam verander en verwyder die ou CSS-lêer deur vBulletin
maar die kas van vBET is nog steeds met behulp van ou CSS-lêer, sodat die webwerf styl sal breek!!
jammer vir my swak Engels.
Let asseblief oop nuwe draad vir jou probleem en net asseblief jou boodskap daar. Hierdie draad is vir die StarBug (die skrywer). Kort - net spoel jou Guest Cache na CSS style of maak seker dat ou styl lêer nog steeds. As jy hulp nodig het - asseblief oop eie draad