BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 4 van 4

Thread: HTML opruim

Senior Member

Default HTML opruim

Ek het voorheen al met behulp van 'n prop op exec. tyd 65.000 om skoon te maak van die kommentaar in my HTML, was dit egter nie so effektief soos vBSEOs, so ek besluit om dit te heroorweeg.

Ek verander die voorwaardelike wat bepaal die uitvoering van die vBSEO HTML opruim van:

PHP Code:
    if(VBSEO_CODE_CLEANUP && !isset($_GET['vbseo_nocleanup']) && !$_POST['ajax'] && !$VBSEO_REWRITE_TEXTURLS
    Aan:

PHP Code:
    if(VBSEO_CODE_CLEANUP && !isset($_GET['vbseo_nocleanup']) && !$_POST['ajax'] && !$VBSEO_REWRITE_TEXTURLS && !$_GET['language']) 
    Is dit veilig om te gebruik, of sal dit breek dele van vBET nie?

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Dit is veilig omdat jy skoon te maak net nie vertaal bladsye.

Dit beteken dus ook beteken dat die opstel van vBSEO se "Cleanup HTML-kode" te JA is veilig om te stel as dit nie vertaal bladsye raak?

vBSEO admin omgewing ...
    Cleanup HTML-kode?
    Kies 'Ja' om onnodige witspasie karakters en HTML-kommentaar van die bron-kode van jou forum bladsye te verwyder. Dit verhoog die C2C-verhouding (inhoud vas te lê) en bladsy grootte verminder, wat lei tot 'n netto prestasie verhoog en verlaging in bandwydte vereis.
    NOTA: Indien reaksies (of HTML tags) binne jou bladsye is nie gesluit nie korrek met hulle ooreenstemmende einde tags, dan is hierdie opsie kan veroorsaak verkeerd om jou bladsye te vertoon. Maak seker dat jou templates foutvry HTML-kode en die kode bevat.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Dit hang af wanneer dit gebeur. As dit werk na vBET plugin vir global_complete haak, dan is daar nie 'n probleem nie. As dit is voor werk - dan moet jy los inligting oor wat nie vertaal kan word en verkeerde resultate te kry.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •