BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 2 FirstEerste 12
Resultate 11 aan 15 van 15

Thread: Meer belasting probleme

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by Snake View Post
    Ek het sites bou van 10 jaar, ek is ten volle bewus is 10x vrag beteken nie 10x hulpbronne, stop my soos 'n idioot en lepel voed my rommel te behandel. Die koue feite is met hierdie mod vs die ander mod jou vrag mega. En op piek tye my site is nou stadig en reageer nie. Ja, bladsye vertaal vinnig af-piek, maar teen 'n koste van' n stadige server later in die dag. Ek het 'n quad core, RAID-15k SAS bediener, wat geoptimaliseer is net mooi, loop dit 0,50 hele dag lank voor dit met' n groot verkeer. Dit is die VBET kode wat voeg laai en maak die server stadig in spitstye, dit is 'n feit, dit is nie toename in die verkeer, het ek dieselfde verkeer en bots het voor en die bediener coped fyn, dit is die vertaling produk. Tydperk. Hurry up en dit regmaak, ek is regtig nie wil 'n ander £ 300' n maand betaal vir 'n server upgrade net' n mod te hardloop lol.
    Ek verstaan wat jy reeds vertroud was met inligting oor server load wat ek julle gegee het. Let asseblief daarop dat ek geen kennis oor hoe gevorderd is elk van die duisende van ons gebruikers en elke keer sal ek esel volledige inligting gee, want dit kan nuttig wees. Dit maak nie beteken dat ek jy is die behandeling as idioot - dit beteken dat ek omgee en gee jou inligting wat nuttig kan wees vir jou en die evaluering van jou bediener toestand. Wys my asseblief die ander mod wat jy praat nie, ek sal graag 'n paar vergelyking Ook enige tyd wat jy vry is om die beste oplossing te kies vir jou.

Ek kyk op jou forum weer en weer dit lyk om baie vinnig te reageer. Gee asseblief vir my beste tyd raam in staat om waarnemer wat jy skryf oor jou stadige antwoorde op die piek tyd.

As jy wil sien hoe jou verkeer verander as gevolg van vBET n verslag wat sal julle wys al die verkeer te vertaal bladsye genereer - dit is wat jy verdien het te danke aan vBET.

Jy is absoluut reg dat vertalings addisionele hulpbronne nodig het - daar is geen ander manier en wat jy nooit sal vind produk wat sal jou werf in te sit sonder enige koste. Soos ek reeds genoem meeste tyd moet wag vir die Google vertaling wanneer dit nie Cached is, en gedurende hierdie tyd jou drade het om te wag vir die reaksie wat die grootste impak op die server load het. Jy kan groter kas tyd om te lewe - dan dikwels nodig vertalings sal word reeds in die kas. Maar vir nie Cached vertalings enige produk sal moet wag vir die vertaling. Daar is geen ander manier nie.

Let wel wat dink gebreek moet in staat wees om dit op te los.

Soos ek al wat jy geskryf het, het ons voortdurend vBET prestasie te verbeter. En ek het reeds vir jou geskryf het, dat ons gereed prestasie verbeteringe wat nou op die beta fase in die vBET4.x is. Vandag sal ons release nuwe vBET4.x weergawe met bykomende prestasie verbeterings. En wanneer goggas vir diegene wat (indien enige) sal reggestel word om ons dié verbeterings sal skuif na vBET3.x Dit is nie nodig om te stoot.

Ook niemand kragte om jou te betaal ander £ 300 per maand vir 'n bediener - jy maak jou eie besluite te neem en jy het baie opsies hier. Insluitende die aantal ondersteunde tale te verminder, of selfs oor te skakel na ander produk wat jy genoem het is veel beter nie. Ons het heeltemal verstaan dat die oplossings wat jy gebruik, moet inpas by jou behoeftes en moontlikhede. Ons is bly om te gee om ons kliënte beter en beter produk. En ons is bewus daarvan dat in die situasie waar versoek moet wag vir die reaksie vorm van 'n ander bediener jou server load sal groter maak nie saak watter oplossings wat ons sal gebruik. Ons sal bly wees as jy bly met ons produk en instel dit yo pas by jou moontlikhede. En ons sal graag gee jou 'n hand op hierdie gebied

Let asseblief daarop dat ons nie net het 'n nuwe oplossing te integreer met Sitemap Generator. As jy geïntegreer word - sien asseblief nuwe integrasie instruksies hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
    Dit verhoog die spoed van sitemap generasie (meer as 12 keer op ons forum) dramaties.

Dit is duidelik dat as die dag vir my hierdie mod vrygestel is sonder behoorlike toetsing, en duidelik is die eienaar is nie geïnteresseerd om die kwessies aan te spreek.

Misluk.
    As jy twyfel oor behoorlike toetsing ek stel voor om die geskiedenis van vBET na te gaan - dit is getoets deur honderde werklike forums voordat dit gevorder het tot betaalde weergawe

Oor die kwessie aan te spreek. Ek is jammer. Ek het verkeerdelik aangeneem dat jy te gee in die eerste reaksie is hierdie inligting, ek was duidelik dat ons die probleem aanspreek:
    Quote Originally Posted by vBET View Post
    Let asseblief daarop dat ons reeds beplan het om ander kasstelsels te ondersteun en ons vertaalalgoritmes is onmiddellik geoptimaliseer. Dit wil sê ons het net ontdek hoe drasties verminder PHP prestasie wanneer ons aan groot snare werk en ons het ons algoritme verander. Dit is reeds vrygestel in vBET 4.2.0 met bykomende konfigurasie opsies. En ons sal alle verbeterings ook na vBET 3.x skuif wat steeds ondersteun word

...

Ons bedink is: "Ons het baie om te verander". En daarom eksperimenteer ons, verander algoritmes, profilering en spandeer baie tyd op soek na oplossings wat minder hulpbronne benodig. Tog weet ons geen mod wat enige kompetisie vir vBET kan wees nie en daar is 'n paar ander vertaalmods. Ons het baie algoritmeveranderinge gemaak wat ons moes wegsteek omdat hulle nie gehelp het nie, tydens hierdie proses het ons ook baie verbeterings ontdek. U kan u indruk op u bedienerkwessies plaas, maar oorweeg dit asseblief dat u 'n beter oplossing het? Wat kan jy 'n wenk gee dat miskien vBET nie verkeerde oplossing is nie, aangesien jy aan duisende forums werk, miskien probeer jy net 20 liter water in 10 liter emmer sit. Tog - ons het baie om te verander en 'n groot TODO lys in optimalisering afdeling (ongeveer 70% om te eksperimenteer sal dit help of nie) En jy is 100% reg - ons kan dit beter te doen, sal ons en ons doen dit al die tyd Wag net totdat ons beweeg van alle verbeterings wat ons gemaak is tydens vBET4.x implementering

As ek kan gee jou 'n paar wenke - check hoe jy kan optimaliseer vBET: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html
    Veral oorweeg aanskakel van sommige tale en blokkeer irrelevant bladsye deur robots.txt
    Ek is ten volle verantwoordelik vir hierdie misverstand. Nogmaals baie jammer. Vertel ons asseblief, op watter manier ons moet jou vertel dat ons die hele tyd vBET verbeter, en hoe ons jou weer kan verseker dat vBET3.x nog 'n prestasieverbeterings sal hê, om jou duidelik te maak dat ons die probleem aanspreek? Ons sal altyd graag ons manier van kommunikasie met kliënte verbeter
    Laaste geredigeer deur vBET; 19-03-10 op 03:02.

Michael, jy is verkeerd, hierdie las is nie veroorsaak deur 'n toename in die verkeer, is dit veroorsaak is deur die lees en skryf van vertalings aan MySQL.

As vBulletin span kan lees en skryf aan MySQL met lae lading why cant jy?

Swak kode my vriend.
    Jy is reeds opgemerk dat ons beplan het ondersteuning van die kas (lêer en bestaande enjins). Oorweeg wat is jou bedoelings in hierdie draad en doen dit in die regte rigting gaan toer bediener staat te verbeter - as dit is nog steeds die punt.

Jou vraag veronderstel dat die vrag is wat veroorsaak word deur kommunikasie met MySQL. Kan jy gee ons asseblief die bron van hierdie diagnoseer? Ons sal graag bestudeer dit

Ek het dieselfde probleem gehad, sever oorlading. Uiteindelik het ek VBET van my forum gedeaktiveer en alles is nou normaal.

Quote Originally Posted by sarangan View Post
    Ek het dieselfde probleem gehad, sever oorlading. Uiteindelik het ek VBET van my forum gedeaktiveer en alles is nou normaal.
    Watter weergawe wat jy gebruik? Gaan soos volg te werk na die laaste uitgawe - ons het groot prestasie verbeterings. Baie gebruikers geskryf het hul dank uitgespreek vir die groot verskil sien - veral in die gebied van die server load

Gewysig:
    Ek het net kyk op jou forum en vBET is daar werk nie - skryf asseblief nie vals verklarings oor vBET toestand nie.
    Laaste geredigeer deur vBET; 22-04-10 op 14:58.

Page 2 van 2 FirstEerste 12

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •