BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 8 van 8

Thread: 4,2 vBet plasing is verkeerd

Default 4,2 vBet plasing is verkeerd

Text automatically translated from: German to: Afrikaans
    Translated text
    Ek het net probeer om net die plasing van die "Voet-Top" nie, maar dit is ongelukkig onder die sidebar?

Is waarskynlik 'n fout.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Stuur asseblief vir ons die skakel na jou forum, of screen shot van hierdie situasie.

Ook is jy met behulp van standaard uitleg van 'n paar wysiging? Hulpbronne daarop let dat die standaard posisies gepas sal werk vir die standaard uitleg. Vir ander dit kan werk boete of nie - dit hang af hoe die uitleg is verander. Vir sulke gevalle kan jy altyd gebruik om persoonlike plek.

Translated text
    So ek gebruik tans die standaard tema deur vBulletin.

Hier is die skakel: 2-wiel-Planet - Alles bul um das Tuning von Zweirädern
    Original text

Ek nagegaan dit in HTML uitvoer en dit is hoe dit moet wees - vBET vlae is net voor footer (net voor <Div id = "footer"). Dit is hoe opsie "Footer-Top" werk - om vBET vlae net voor footer. In jou geval diegene word in die regter kolom, omdat jou uitleg is gewysig deur hierdie kolom.

Dit is genoeg as jy gebruik maak van eie plek en sit dit handmatig binnekant van <Div id = "footer" blok in footer sjabloon. Jy sal vind al die wenke in parameter beskrywing Indien u enige vrae daaroor vra net asseblief

Translated text
    Goed, miskien is dit weer 'n fout deur vBulletin
    Original text

Nee, ek sou nie beskou dit as die fout. Jou addisionele regter kolom veranderinge standaard uitleg is waar slegs een kolom. En die standaard vlag plekke sal vir seker werk op die standaard uitleg. Wanneer die uitleg is verander resultate kan ander wees as wat verwag is - dit is net eenvoudige inspuiting van nuwe inhoud nie enige intelligente algoritme wat sou kos meer hulpbronne as wat dit werd is en nooit werk vir alle moontlike uitlegte in elk geval.

Dit is hoekom ons ondersteun persoonlike plek vir vlae. Jy kan jou vlae waar jy wil. Net gebruik persoonlike plek vir dit

Translated text
    Ek het nou net terug sit Voet End.

Wel, dis min of meer die standaard uitleg met sidebar aangeskakel.
    Original text

Ja en hierdie sidebar verander posisie van die inhoud wat bygevoeg word voordat footer

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •