BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 3 FirstEerste 123 LaasteLast
Resultate 11 aan 20 van 29

Thread: Opgegradeer na jongste weergawe 4101BF vandag vir lang skakel rel = "alternatiewe" hreflang

Senior Member

Im met behulp van dragonbyte, ek het al Engels en dit seem'd OK. Laat ek hou op soek

Senior Member

OK, so in Engels lyk dit alles korrek, verander lang sy wys die forundraad? Uitbreiding.. nie VBET Hernoem die URL's vir die vertaalde bladsye? Engels aangeteken in of uit alle skakels is. HTML-skryf?

Slegs wanneer die bladsy vertaal nie die url kry nie weer geskryf

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Weereens in Engels dit is nie korrek, omdat jy herlei na showthread.php bladsy en jy moet nie. URL in jou blaaier moet dieselfde wees as in die voorblad-SEO-vriendelike.
    Byvoorbeeld gaan na bladsy:
    Code:
    https://www.allfreechips.com/phpBB2/new-members-forum/10209-new-members-please-read-before-posting-new-post.html
    Jy sal aangestuur word na:
    Code:
    https://www.allfreechips.com/phpBB2/showthread.php?t=10209&page=10&p=75367#post75367
    Wat gebeur nie.

Wat gebeur met URL'e op vertaalde bladsye kan word met betrekking tot hierdie kwessie, so hierdie een moet eers opgelos word.
    Duidelik vBulletin erken nie toepaslike URL nie en maak herleiding na nie SEO-vriendelike een nie.
    Soos ek geskryf het kan jy maklik kyk is dit wat verband hou met vBET of nie-sien vorige post.

Senior Member

Ek kan nie weer die nuwe post-afdeling in die draad te skep. As ek op jou URL, dit herlei, maar enige forum te klik wys normale SEO freindlt URL se. Ek het gedink ek was OK met VB, maar waar kry jy die nuwe post skakel vir 'n draad?

Sal jy "nuwe-post" skakels op jou forum hoof bladsy:
    Code:
    https://www.allfreechips.com/phpBB2/
    Gaan asseblief doen vbet is wat verband hou met "nuwe-post" kwessie deur dit te skakel vir 'n oomblik. Indien nie-vind oplossing. Indien Ja-ons sal jou help.

Ek sien ook ander kwessie. Soos ek nou sien vir nie "nuwe-post" skakels jou SEO skakels werk goed, maar jy kan nie na vertaal bladsy-jy het weer na Engels bladsy. Dit gebeur slegs op gespreksskakels (subforums is OK).
    Maak asseblief seker dat jou htaccess vas lêer is OK. Ook seker maak dat jy met behulp van ondersteun deur vBET SEO skakels. Neem asseblief kennis dat vBET vereis integrasie met vBSEO as jy dit gebruik (beskryf in README-. HTML).
    As jy bevestig dat jou konfigurasie goed is en dat die kwessie steeds sal gebeur, sal ons jou help om dit op jou bediener op te los. Steeds eerste, laat asseblief ons instruksies. Installasie/konfigurasie diens is een betaal, ons sal jou help om gratis as dit is 'n paar vBET-fout. So eerste moet ons bevestig dat jou opset is goed en "nuwe-post" kwessie is wat verband hou met vbet. Solank as SEO nie goed werk nie sonder vBET kan ons nie verwag dat hulle goed met vBET werk nie.
    Laaste geredigeer deur vBET; 15-03-19 op 15:13.

Senior Member

Ek het jou span verander die htaccess vas 'n lang tyd gelede vir die forum en nie forum bladsye, ek het ook saam met Dragonbyte SEo in plek van vbseo. Ek weet ek kan nie verwyder die VBSE funksies nog sonder foute selfs al is die plugin verwyder van vbulletin.

Senior Member

Hier is die forum gids htaccess verband hou.

Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/phpBB2/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/phpBB2/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|dbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|dbseo_sitemap)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ dbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ dbseo.php [L,QSA]

Senior Member

In die wortel gids ek het 'n baie cpanel bygevoeg comodo lyne met vbet bygevoeg sowel vir buite forum bladsye, maar dit moet nie in werking tree uitbreiding.

Senior Member

Ek het ook deur al Dragonbyr = te instellings en vbet en geen melding van nuwe draad. Ek sal 'n fooi betaal om dit te nader gekyk as wat nodig is om te korrigeer.

Dragonbyte SEO word nie ondersteun deur vBET-dit is die rede waarom jy probleme het. Ons is nie van plan om eksterne SEO enjins ondersteun, omdat vBulletin het inheemse SEO enjin sedert 4,0. Ons ondersteun integrasie met vBSEO as agtertoe verenigbaarheid vir forums voor 4,0 of wat nie die SEO enjins wil verander nie. Forums wat vBSEO wil verwyder, het gratis SEO-enjin ingesluit in vBulletin sedert 4,0.

Page 2 van 3 FirstEerste 123 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •