BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 10 van 29

Thread: Opgegradeer na jongste weergawe 4101BF vandag vir lang skakel rel = "alternatiewe" hreflang

Hybrid View

Vorige Pos Previous Post   Next Post Volgende Pos
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hallo, jammer, maar ek verstaan ek nie die probleem nie. Jy het vBET Update en jy wil IBM vertaling gebruik. Ek aanvaar dat u IBM-rekening geskep het en korrekte instellings in Admin CP > vBET > Translation Providers vir "IBM Watson FREE/Commercial Translation API key" en "IBM Watson FREE/Commercial Translation API URL". As jy dit gedoen het en wonder doen IBM vertaling is regtig werk, jy kan dit nagaan deur die oplaai op jou forum lêer van vBET-pakket (do-not-upload\tools\providers-tests\test_ibmwatson.php) en kontroleer vertaling status in jou afdak (sit URL van jou forum met /test_ibmwatson.php). Dit is hoe jy kan seker maak dat IBM vertaling werk vir jou as dit is die kwessie.

Jy het ook geskryf oor "rel ="alternatiewe"hreflang"- en dit nie verstaan wat daardie kwessie hier. Wat doen jy met hreflang bedoel? Wat oor die rel = "wissel"? Watter stelling presies is jy skryf oor (skryf asseblief volledige pad nie)? Waar dit veronderstel om te verskyn en hoekom? Jammer - ek is nie vang dit. Kan jy asseblief verduidelik meer.
    Laaste geredigeer deur vBET; 09-03-19 op 21:40.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •