Hallo, jammer, maar ek verstaan ek nie die probleem nie. Jy het vBET Update en jy wil IBM vertaling gebruik. Ek aanvaar dat u IBM-rekening geskep het en korrekte instellings in Admin CP > vBET > Translation Providers vir "IBM Watson FREE/Commercial Translation API key" en "IBM Watson FREE/Commercial Translation API URL". As jy dit gedoen het en wonder doen IBM vertaling is regtig werk, jy kan dit nagaan deur die oplaai op jou forum lêer van vBET-pakket (do-not-upload\tools\providers-tests\test_ibmwatson.php) en kontroleer vertaling status in jou afdak (sit URL van jou forum met /test_ibmwatson.php). Dit is hoe jy kan seker maak dat IBM vertaling werk vir jou as dit is die kwessie.
Jy het ook geskryf oor "rel ="alternatiewe"hreflang"- en dit nie verstaan wat daardie kwessie hier. Wat doen jy met hreflang bedoel? Wat oor die rel = "wissel"? Watter stelling presies is jy skryf oor (skryf asseblief volledige pad nie)? Waar dit veronderstel om te verskyn en hoekom? Jammer - ek is nie vang dit. Kan jy asseblief verduidelik meer.