BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 3 van 3 FirstEerste 123
Resultate 21 aan 29 van 29

Thread: Opgegradeer na jongste weergawe 4101BF vandag vir lang skakel rel = "alternatiewe" hreflang

Senior Member

Missionary gedink ek dragonbyte was die enigste opsie na vbseo. laat my ondersoek verwyder alles saam

Senior Member

Vinnige Q ... kyk na die ingeboude weergawe in vb 4,5 ek kan pretty much alle URL's hou as hulle is, maar dit nie voeg nie. HTML by verstek en ek sien jou URL se gere word bygevoeg. HTML enige hulp in wat groot sou wees as dit blyk dat nie 'n opsie in die vriendelike URL artikel.

Q2-ek is nog steeds gekoppel aan die VBSEO funksies met VBET, Ek onthou nie of daar 'n mod/instelling te gebruik VBSEO met VBET dat ek nie kan opspoor om ook uit te skakel.

Hoop om dit alles skoon en kry werk korrek hier gou! Dankie

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

In hierdie forum het ons nog vBSEO. Ons gebruik moedertaal vBulletin SEO op ons toets forum en daar het ons nie bygevoeg. HTML
    In die Internet kan jy artikels oor die verskuiwing van vBSEO om moedertaal vBulletin SEO vind. Een van dié: https://www.vbulletin.com/forum/foru...and-fixing-URL
    Hierdie een is nie ideaal nie-dit dui op 301 lei tot ou URL, maar nadat die vBulletin self nog 'n 301 na sy nuwe SEO-URL moet gebruik. Dit is nie ideaal vir prestasie (1 bykomende herlei), maar dit sal slegs gebeur vir diegene wat uit ou URL van 'n paar skakels of van geïndekseerde bladsye gekom het. Met tyd sal Google dit Herindekseer en as 301 gebruik word, moet dit sonder skade aan jou SEO wees (Google sal net weet dat die bladsy nuwe URL het). Jy kan kyk vir ander artikels, miskien sal jy vind hoe om direk na nuwe URL te herlei. In elk geval-dit is een van die oplossings.

Opset van vBulletin funksionaliteit en ander mods is uit ons omvang. Ons sal u help met vBET-konfigurasie. Jy kan vBulletin span vra oor inheemse SEO-konfigurasie, aangesien dit hul funksionaliteit is en dit die beste ken.

Senior Member

So jou nie bang van die VBSE kwessies wioth sekuriteit? Ek het 'n volle lisensie van VBSEO steeds nie seker of ek kan DL die kode nie egter.

Senior Member

Ys om weer alle URL'e na nuwes as vriendelike URL'e ek dink, 'n bietjie bang vir die massa skuif egter gelas sou word

Ons het geen sekuriteit probleme met vBSEO gehad nie en ons is nie bewus van so nie.

As jy jou SEO-skakels verander, moet jy herleiding maak. Anders sal jy jou verkeer uit die buite-skakels los (wat verwys na nie bestaande URL'e) en jy sal los in soekenjins wat sal sien dat alle reeds geïndekseerde inhoud verdwyn. Bladsye onder nuwe URL's sal geïndekseer word as nuwe inhoud in plaas van net hergeïndekseer onder nuwe URL. Dit is die rede waarom ons het 301 herleiding-nie net om te lei, maar ook om te sê dat die ou inhoud permanent verander sy adres. Dit is een rede waarom ons nie wil hê ons SEO enjin verander, maar as jy dit reeds gedoen het, jy moet sorg vir die herleiding van ou URL's om nuwes.

Senior Member

Ek wil nie om dit te verander LoL, maar ek het om te appersprekend. VBSEO het 2 groot uitbuiting en dit is hoekom hulle gesluit het. Ek het met een mooi hard getref waar alle Google-verkeer weer gerig is.

Dankie vir inligting. In my mening groot rede om te sluit vBSEO is dat die funksie reeds in vBulletin ingesluit is sedert 4,0, sodat mense ophou koop vBSEO. Daar was geen sin om 'n ander dollar spandeer vir iets wat jy reeds het. Anders vBSEO span sou net werk maak en ontslae te raak van uitbuiting. Maar dit is net my mening.

Op hierdie oomblik sal ek hierdie draad as opgelos merk, aangesien ons uitvind dat daar niks verkeerd met vBET in hierdie gebied, jy gebruik net nie ondersteun SEO enjin. Jy kan gebruik moedertaal vBulletin SEO enjin met vBET sonder enige bykomende plugins vir dit. In die geval as jy kies om dit te doen en nog steeds probleme, skryf asseblief hier of maak nuwe draad.

Senior Member

VBSEO gesluit hul deure wanneer die ontgin getref, daar is geen Update! Ek is op soek na almal saam te verwyder en gaan met die vb gebou in maar moet dit stadig te neem

Page 3 van 3 FirstEerste 123

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •