BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 12

Thread: Kontroleer Statuscode 301 vs 302

Default Kontroleer Statuscode 301 vs 302

Hi!

Ek my werf op hierdie diens (aanstuur-checker.org) gekontroleer en het 'n fout

Resultaat
    https://mysitename.com
    302 gevind
    https://mysitename/de /
    200 OK

Probleme gevind:
    Jy gebruik 'n 302 aanstuur. Dit beteken dat die eintlik inhoud is tydelike nie bereikbaar en sal spoedig terugkom. Gebruik 'n 302 herleiding vir algemeen geskuifde bladsye is 'n slegte idee. Soek enjin bot is dalk nie dit volg of hanteer dit as tydelike. Vir die Geringde dit is ook 'n slegte idee nie, want geen skakel sap sal oorgedra word na die geskakelde blad.
    vBulletin 4.1.4, vBet 4.9.1
    vBET - taal opsporing - vertrou altyd gebruiker

Ek vra vir u hulp in hierdie fout op te los.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hallo. Die data wat jy stuur, is nie akkuraat nie. Asseblief stuur gedetailleerde Beskrywing met werklike data, sodat ons dit kan kontroleer. Ook redirections word gebruik deur vBET as jy stel herlei na gebruiker taal of jy verloor URL dop (was vertaal op bladsy en vir een of ander rede direk na bladsy gaan nie vertaal nie, nie deur die vlag). So ons gebruik dit in doel en toepaslik.

Hallo!

Ek wou die uitgebreide data met 'n persoonlike boodskap te stuur, maar ek ontvang 'n Fout:

Jy het nie toestemming om toegang tot /forum/private.php op hierdie bediener.

Dit word veroorsaak deur sekuriteit mod - ons vind nog reëls wat gedeaktiveer moet word. Probeer dit weer en stuur vir ons jou IP, ons sal in staat wees om vind in stompe watter reël jy gestop en dit versper.

My IP: 195,135,197,233

of dinamiese IP van mobiele operateurs
    Laaste geredigeer deur Vetall; 02-11-18 op 09:59.

Dankie - ek het gevind dit in stompe en versper een mod sekuriteit reël. Probeer asseblief weer. Indien nog nie werke, dan sal ek volgende reël wat blokke jy deaktiveer.

Text automatically translated from: Russian to: Afrikaans
    Translated text
    werk nie:
    Original text

Verbode
    Jy het nie toestemming om toegang tot /forum/ru/private.php op hierdie bediener.
    Laaste geredigeer deur vBET; 02-11-18 op 18:10. Rede: ekstra lang bbcode

Oukei. Nog 'n mod sekuriteit reël versper en Apache herlaai. Hoe dit is nou?

almal dieselfde aansien:

Verbode
    Jy het nie toestemming om toegang tot /forum/ru/private.php op hierdie bediener.

OK, nog 'n mod sekuriteit heers gestremdes (dit dink jy was SQL inspuiting aanval maak). Probeer asseblief weer en jammer vir die ongerief, maar daar is geen stel reëls vir vBulletin deaktiveer en ons moet ontdek dit geval deur geval.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •