BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 9 van 9

Thread: VBET byvoeging - eenvoudige woord of frase vervanging via ligging

Senior Member

Default VBET byvoeging - eenvoudige woord of frase vervanging via ligging

Met nuwe beperkings vir verskillende lande 'n paar frases ek sal is lief vir die vermoë om die basiese woord vervang daardie vb het maar gebaseer op geo liggings.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Op hierdie oomblik vBET ondersteun handleiding vertaling, waar jy kan handmatig korrigeer vertaalde sinne (as gebruiker het toepaslike regte).

Ek is nie seker ek verstaan jou behoefte. Watter beperkings vir lande skryf jy oor? Watter woord vervang in vB jy skryf oor? Kan jy hierdie funksionaliteit wys deur gee pad na die funksie (in Admin CP? Op forum?). As ek sien wat jy vergelyk jou behoefte aan ek sal waarskynlik beter verstaan. Soos ek verstaan jy wil daardie plaasvervangers in vertaalde sinne - reg maak? En dié veronderstel gedoen word ad hoc, verskillend vir verskillende kliënte, nie harde vervanging in databasis - reg? Hoe wil jy geo ligging bepaal? Deur 'n paar koppe? Deur ip (gebaseer op addisionele eksterne diens wat prestasie sal straf, of jy het jou plaaslike diens vir dit)?

Senior Member

Die funksionaliteit in VB is net die - Admin CP > style & amp; patrone > vervanging veranderlike Bestuurder waar jy kan sê "Foo" vervang met "Bar" maar dit is op alle bladsye. In die Verenigde Koninkryk in my bedryf daar is frases kan ons nie meer gebruiker soos "gratis spins" moet bew "Welkom spins" maar dis net vir die Verenigde Koninkryk. Daar is meer voorbeelde ook. Is dalk makliker om te modifiseer die vb kode op vervanging veranderlikes met 2 brief ligging kode, ek het nie gekyk wat ver nog.

Soos ek sien hierdie funksionaliteit in vB is gebind om style en jy kan afsonderlike vervanging vir verskillende styl skep. As ek sien in kode die verandering geskied direk in die databasis. As jy wil hê ons moet maak soortgelyke vervanging vir gecacheerde vertalings, dan dink ek ons kan doen. Eenvoudige kies met gekose frase en bywerking van nuwe een. Jy kon gekies het vir watter taal wil jy maak die vervanging, maar jy kan kies vir watter land - ons het vertaling na Spaans en wat is dit, ons nie aparte vertalings vir elke land wat hierdie taal gebruik maak. Ligging kode sal ook niks doen hier, net taal kode.

Senior Member

OK maybee siek lyk om te maak 'n vervanging by bladsy lewering dan, soos ek sien bêre vir posisie op die top van taal sou groot geword.

Die vervanging is praat jy (in vB) werk vir vooraf gedefinieerde toets net - so net vir frases. Dit nie poste, vat so ek dink ons behoort dit óf, veral vir vertalings doen. So as ek dit sien, dit is nie regtig nodig - Ja?

Senior Member

Nee, nie as deel van die vertaler, wat sou nie word 'n goeie passing soos dan was te bêre tot die 2de mag... Ek dink swak probeer en doen van 'n eenvoudige verwyder html elemente en dan str_ireplace en dan plaas terug html by bladsy generasie en sien as wat sal werk. jest moet 'n haak ligging waar bladsy is aanmekaargesit, maar vertoon nie

Oorweeg asseblief dat enige veranderinge in lêers sal verlore gaan wanneer jy jou vBulletin bywerk.

Soos ek verstaan is daar geen behoefte vir vBET veranderinge.

Senior Member

Geen, geen behoefte om te integreer met vBet, ek het nie die taal VS ligging oorweeg

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •