BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 2 FirstEerste 12
Resultate 11 aan 16 van 16

Thread: 'N ander 4.2.5 vasgelê VB met VBET fout

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

So miskien hierdie kode gegenereer word deur die byvoeging van verskeie dele (in lus of sommige ander uitdrukking). Ek sal weer gaan soek net deel van dit en laat weet.

OK, ek het gevind dat dit. Ek kon vind, dit vroeër, want in kode het ons ontsnapping karakters voor '. Die kode is in lêer vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
    Code:
    $vbulletin->templatecache['forumhome_lastpostby'] = 
    '$lastpostinfo[\'lastposter\'] = \'<!--vBET_SNTA-->\' . $lastpostinfo[\'lastposter\'] .\'<!--vBET_ENTA-->\';'
    .$vbulletin->templatecache['forumhome_lastpostby'];
    Ek kan nie die kwessie reproduseer sodat ek nie in staat om te kontroleer oplossing. Beskryf asseblief hoe om te reproduseer of probeer om die kode vervang met die een hieronder. Hierdie oplossing is nie nagegaan nie.
    Code:
    $vbulletin->templatecache['forumhome_lastpostby'] = 
    '$lastpostinfo[lastposter] = \'<!--vBET_SNTA-->\' . $lastpostinfo[lastposter] .\'<!--vBET_ENTA-->\';'
    .$vbulletin->templatecache['forumhome_lastpostby'];
    Dit kan hetsy - foutkode vertel oor onverwagte ' en aangesien vBulletin sit ons kode in "(eval('$final_rendered = "' . $template_code . '";');) dit kon lei tot die fout. Vertel asseblief vir ons, hoe om te reproduseer, of kontroleer moontlike oplossing en stuur vir ons jou status.
    Laaste geredigeer deur vBET; 24-06-18 op 10:42.

Senior Member

Ek kan nie die fout dwing, ek kon net vang dit... Dit gebeur ten minste 'n paar keer in 'n paar dae sodat ek sal opdateer die kode en kyk!

Groot - ons sal wag vir jou inligting.

Senior Member

Tot dusver geen foute, lyk goed

Groot. Ek merk hierdie gogga as opgelos en oplossing in volgende vrylating insluit. As probleme verskyn weer, laat weet ons asseblief.

Page 2 van 2 FirstEerste 12

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •