BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 2 van 2

Thread: Kan ek dit afskakel sommige plugins nie?

Senior Member

Default Kan ek dit afskakel sommige plugins nie?

Hi Michael,

Ek probeer om die las te verminder, is dit steeds 'n probleem is, my site is 100% Cached.

As ek wil net die vertaler bladsye vir gaste en nie een van die ander funksies soos multi taal forum ondersteuning, ens te vertaal, kan ek sommige van die plugins afskakel?

Sal dit verminder las?

Ek wil net 'n basiese vertaler, sodat net nuwe bladsye oor die nuwe url, geeneen van die ander fancy dinge.

Dankie.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

In sodanige geval kan jy baie van die plugins afskakel. Maar eers - Het jy dit regtig nodig? Wat is die tyd van die bladsy vertaling op jou forum? Server load is 'n virtuele parameter en jy hoef nie te bekommer nie, as jou versoeke is vinnig hanteer word. Dit mag wees dat jy nog steeds baie van ongebruikte hulpbronne en server load hoog is, as gevolg van verkeerde Apache of MySQL configuration wat kragte ander kliënte te wag (ek dink nie so nie - het nie gewerk nie op hierdie gebied). Dit kan wees dat jy meer kliënte in dieselfde tyd en hulle is op wag in die queue, maar hulle wag vir regtig 'n kort tyd en jy hoef nie te bekommer nie.

So moet asseblief kyk op jou geheue gebruik en CPU gebruik en as jy nog hulpbronne het dan uit te vind hoekom jou drade wag vir die CPU in plaas van 'n vermindering van die vBET funksionaliteit. Maar natuurlik as jy nie meertalige ondersteuning nodig het kan jy baie van vBET plugins afskakel.

By the way - jy kan hier vind ons volledige robots.txt-lêer wat blokke robots om nie te kruip nie beduidende vertaal bladsye. Ek opgedateer dit vandag so kyk hier: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178
    Laaste geredigeer deur vBET; 10-03-10 op 21:38.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •