Inligting van gebruikers: Hier rapporteer ons foute Forum - Page 236 Met meer poste verskyn fout: Code: Catchable fatal error: Argument 3 passed to vbet_containsSeparated() must be an instance of int, integer given, called in /usr/local/www/apache24/data/forum.alfaholicy.org/includes/vbenterprisetranslator_functions_detection.php on line 158 and defined in /usr/local/www/apache24/data/forum.alfaholicy.org/includes/vbenterprisetranslator_functions_detection.php on line 173 Die lêer vbenterprisetranslator_functions_detection.php dit merk as 'n kommentaar die volgende reëls: Code: //if(vbet_containsSeparated($message, $ignoredLen, $index)) {^M //$message = substr_replace($message, ''.$ignored.''$ Indeks, ignoredLen $) $ ^ M // indeks + = VBET_NOTRANSLATE_LENGTH;} // ^ M ^ M Hierdie oplossing gehelp, maar ek weet nie van die kommentaar nie iets belangrik het die merk?
Catchable fatal error: Argument 3 passed to vbet_containsSeparated() must be an instance of int, integer given, called in /usr/local/www/apache24/data/forum.alfaholicy.org/includes/vbenterprisetranslator_functions_detection.php on line 158 and defined in /usr/local/www/apache24/data/forum.alfaholicy.org/includes/vbenterprisetranslator_functions_detection.php on line 173
//if(vbet_containsSeparated($message, $ignoredLen, $index)) {^M //$message = substr_replace($message, ''.$ignored.''$ Indeks, ignoredLen $) $ ^ M // indeks + = VBET_NOTRANSLATE_LENGTH;} // ^ M ^ M
Jy kommentaar uit wikkel woorde / sinne van boodskappe kom in notranslate BBcodes. Is jou lêer vbenterprisetranslator_functions_detection.php is beslis geldig? Hierdie funksie moet soos volg lyk: PHP Code: if(vbet_containsSeparated($message,$ignoredLen, $index)) { $message = substr_replace($message, '[notranslate]'.$ignored.'[/notranslate]', $index, $ignoredLen); $index += VBET_NOTRANSLATE_LENGTH; } Jy kan probeer om die nuutste update en vBET'a lêer af te laai (ek kan sien dat jy met behulp van die jongste weergawe). As jy nie ignoreer woorde / sinne in AdminCP->vBET->Translation Options->Ignored words/sentences dan hierdie funksie is nie teoreties wat jy nodig het.
if(vbet_containsSeparated($message,$ignoredLen, $index)) { $message = substr_replace($message, '[notranslate]'.$ignored.'[/notranslate]', $index, $ignoredLen); $index += VBET_NOTRANSLATE_LENGTH; }
Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 18-05-17 op 15:49.
Ongelukkig het ek gebruik Ignoreer woorde. Want in plaas van die Alfa Romeo Alfa Romeo verduidelik aan my. Hoe om dit te doen was ok? Voor die aankoop van en die installering van die jongste weergawe ( 'n paar dae gelede) Ek gebruik die gratis weergawe. Miskien is dit hoekom hierdie blomme?
Top weer die aflaai van die nuutste weergawe en om vBET jy lêers oplaai van 'n gids oplaai vervang hulle op die bediener.
Om hierdie probleem op te los, sluit in: 1) Maak die lêer: includes/vbenterprisetranslator_functions_detection.php 2) Vind die lyn: PHP Code: function vbet_containsSeparated($text, $ignoredLen, int $index) { 3) Vervang aan: PHP Code: function vbet_containsSeparated($text, $ignoredLen, $index) { Hierdie verandering sal in die volgende weergawe vBET bekendgestel. Neem asseblief kennis dat ten einde die ou woorde draai in die tag [notranslate], gebruik AdminCP->vBET Tools->Opaque Ignored Words.
function vbet_containsSeparated($text, $ignoredLen, int $index) {
function vbet_containsSeparated($text, $ignoredLen, $index) {
Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 27-05-17 op 09:05.
View Tag Cloud
Forum Reëls