BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 2 van 2

Thread: Pre-Verkope / Upgrade Vraag - Is vBET steeds in stand gehou?

Default Pre-Verkope / Upgrade Vraag - Is vBET steeds in stand gehou?

Hallo,
    Ek is nog steeds 'n ouer weergawe van vBET (op my ouer v3.8.9 vBulletin) - en kyk na die webwerf om die nuutste v5 stabiele weergawe op te gradeer en dan te gradeer vBET om die huidige weergawe (omdat dit werk). Ek vra, want ek het nie poste te sien vir 'n lang tyd ...

Ek is ook gretig om die webwerf te gradeer SSL om in staat gestel het en verstaan dat vBulletin 5 is 'SSL versoenbaar' - sal vBET ook werk as die installasie is ingestel vir SSL?

Asseblief kan jy my laat weet oor hierdie?

Danksy

Banned

vBET is verfyn funksies en kliënte selde rapporteer die kwessies, sodat daar min nuwe poste.
    vBET 5 getoets om weergawe vB 5.1.9. Jy kan die toets van die vBET 5 op ons toets forum: Forums - Toets forum vBET 5. meld net op 'n toets rekening.
    Op die oomblik is daar geen oop kwessies wat verband hou met SSL. vBET werk op die uitslag voordat dit gestuur word aan die buitekant, so 'n enkripsie behoort geen invloed op die werk vBET het.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •