BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 11

Thread: Ongeldige argument verskaf vir foreach () in [pad] / includes / class_postbit.php (294)

Lid

Default Ongeldige argument verskaf vir foreach () in [pad] / includes / class_postbit.php (294)

Text automatically translated from: Italian to: Afrikaans
    Translated text
    Vandat ek opgegradeer vbet, wanneer ek die naam van 'n bespreking van hierdie probleem:

Warning: Invalid argument verskaf vir foreach () in [pad] / includes / class_postbit.php (294): eval () "D kode op reël 27

Warning: Invalid argument verskaf vir foreach () in [pad] / includes / class_postbit.php (294): eval () "D kode op reël 27

Hoe kan ek dit regmaak?
    Dankie
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Gee asseblief vir ons 'n presiese weergawe van gebruik vBET, vBulletin, vBSEO (indien gebruik).

Laat ons weet watter pad jy is die hernoeming van bespreking en doen jy dit op normale of op vertaalde bladsy?

Lid

Translated text
    Die vbet is die laaste weergawe wat ek het geïnstalleer is en jy vbseo 3.3.2.
    Van daardie fout gemaak toe ek die naam van 'n bespreking in die oorspronklike taal, en selfs wanneer ek probeer om die bespreking van een kategorie na' n ander te beweeg.
    Original text

Ek kan nie dit reproduseer op ons forums nie, so ek sal bietjie hulp nodig het aan jou kant

OK - ek bron nagegaan en dit word veroorsaak deur 'n paar plugin met haak "postbit_display_complete". vBET het 2 plugins gebruik van hierdie haak. Kan jy asseblief bepaal watter een veroorsaak probleme op jou forum? Kan jy dit doen deur die aanskakel van een en maak seker nie die probleem nog bestaan. Indien ja, dit dan in staat stel en skakel die ander een. Indien steeds bestaan probeer om met die stand gestremdes. As dit nog steeds bestaan - dan waarskynlik dit is nie vBET skuld nie - probeer doen om die hele vBET skakel en kyk.

Jy plugin sal afskakel deur Admin CP-> proppe & Produkte -> Inprop Bestuurder
    Jy sal die hele mod af deur Admin CP-> proppe & Produkte -> Produkte

Laat my weet oor die resultate. As jy my toegang tot die details PM Ek sal kyk dit self

Lid

Translated text
    Ek het probeer om die BB Enterprise Translator en dieselfde foute uit te skakel, maar hierdie probleem het begin om te gee my die dag na jy het geïnstalleer.
    Wie kan ek vra dan te los?
    Original text

Ek verstaan dat jy 'n fout begin nadat vBET geïnstalleer is. Maar as jy sien vBET het niks te doen met dit, omdat die fout nog steeds verskyn wanneer vBET is afgeskakel. So ook 'n paar ander veranderinge moes word gedoen op jou forum. Miskien is 'n ander mod is ook bygevoeg word, of sommige opset verander.

Asseblief eers vas te stel wat skuldig is aan. So afskakel een vir een al die plugins wat werk met haak 'postbit_display_complete' - elke keer beheer nie jy het nog steeds die fout. Wanneer jy bepaal wat skuldig is, dan kan u kontak skrywer van mod wat die gemors maak. As jy nog 'n paar vrae het - vra asseblief

Lid

Translated text
    hoe syfer ek uit wat is die plugins wat werk met postbit_display_complete?
    dankie
    Original text

Gaan yo jou Admin CP -> proppe & Produkte -> Inprop Bestuurder en is elke postbit_display_complete

Lid

Translated text
    Wel, ek het afgeskakel een op 'n tyd en het ek ontdek is dat probleme soos: is die "passiveVid - vervanging show thread".
    Maar wat is die verskoning?
    Ek hou dit af?
    Dankie
    Original text

Gaan na die skrywer van hierdie mod en vra hom wat aangaan

Ek kan nie verantwoordelik wees vir ander mods of weet hoe is besig om alle bestaande mods - jammer ek kan nie help om meer en hoop dat my hulp is goed genoeg

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •