In 'n pos op vB.org jy skryf dat vBET die gratis weergawe ondersteun 60 tale. Ek het net na die installering van Pools, Wit, Oekraïens en Russies. Het ek iets verkeerd doen? Is dit wat 'n weergawe vry? Is die Pro weergawe gebruik om Yandex vertalings in 60 tale? Want van wat ek verstaan is dit net Yandex bied gratis vertaling, en ander soos Google Translator wat jy hoef te duur betaal.
Ons het ondersteuning vir 60 taalpare bygevoeg, naamlik. A par met wat op watter taal kan verduidelik word deur Yandex. Byvoorbeeld, as Yandex ondersteun vertaling van Russies na 30 ander tale is 30 pare tale, maar vertaling tussen alle tale kan nie meer verseker. As jy 4 tale beteken dat Yandex ondersteun hierdie 4 tale vir die geselekteerde taal forum. Yandex is die grootste taal pare vir die Russiese taal (tans 30) en Engelse (tans 25). Die Pro weergawe kan jy Yandex soortgelyke aantal tale vertaal, is die res gedoen deur ander vertalers (Koste optimalisering - as vBET kan die gebruik van die masjien vertaling vir vrye en / of goedkoop). Google ondersteun net al taalpare.
Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 12-12-15 op 09:50.
View Tag Cloud
Forum Reëls