BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 5 van 5

Thread: Kanonieke URL Verskillende In vBET vertaal URLs struktuur anders as gewone Bladsye.

  1. #1
    Lid
    Join Date
    Augustus 2012
    Plek
    Atlanta
    Posts
    39

    Default Kanonieke URL Verskillende In vBET vertaal URLs struktuur anders as gewone Bladsye.

    Ek het 'n probleem waar die vBET vertaal skakels rapporteer verskillende kanonieke urls struktuur as die nie-vertaal urls het. In die feit dat die vertaal urls rapporteer die wortel domein plaas van insluitende die subdirectory "werk" wat ingesluit moet word. Dit lyk net om te gebeur op die etikette bladsye. Ek het meer as 20k foute. Dit lyk na die rede my site verloor kruip wees. Hoe kan ek dit regmaak?

    Sien hieronder:

    wet - Search Results - MyModelTalk Gratis gietwerk versoek om Models en Akteurs!
    Code:
    <base href="MyModelTalk Free Casting Calls for Models and Actors!" /><!--[if IE]></base><![endif]--><link rel="canonical" href="http://mymodeltalk.com/jobs/tags/law.html" />
    <--- Dit is korrek


    Kanun - Arama Sonuçları - Ller ve Aktörler Aramalar MyModelTalk Ücretsiz Döküm!
    <- Verkeerde. werk subdirectory ontbreek.

  2. #2
    Banned
    Join Date
    Augustus 2012
    Posts
    481

    Default

    Dankie vir jou boodskap. Ek werk op hierdie kwessie.

    Ons beveel die installering van die PRO weergawe. Jy kan lisensie hernu vir slegs 30 $. Die volledige weergawe bevat baie meer konfigurasie-opsies wat u toelaat om die produk beter pas vir jou.

  3. #3
    Banned
    Join Date
    Augustus 2012
    Posts
    481

    Default

    Kitsoplossing vir hierdie probleem:
    • Plugin wysig AdminCP-> proppe & Products-> Plugin Bestuurder-> Deaktiveer taal in $ _GET vir SEO skakels
    • Plak hierdie kode aan die begin:
      PHP Code:
      global $vbulletin;
      if(
      $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] == 'VBSEO_URI' && $_REQUEST['language'] && strpos($_SERVER['VBSEO_URI'], $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumdir']) !== 0) {
      $_SERVER['VBSEO_URI'] = $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumdir'].$_SERVER['VBSEO_URI'];

    • Slaan verandering.

    Hierdie probleem sal vasgestel word in die volgende uitgawe.

  4. #4
    Lid
    Join Date
    Augustus 2012
    Plek
    Atlanta
    Posts
    39

    Default

    Quote Originally Posted by Marcin Kalak View Post
    Dankie vir jou boodskap. Ek werk op hierdie kwessie.

    Ons beveel die installering van die PRO weergawe. Jy kan lisensie hernu vir slegs 30 $. Die volledige weergawe bevat baie meer konfigurasie-opsies wat u toelaat om die produk beter pas vir jou.
    Baie dankie. Ek het eintlik beplan om die pro weergawe te kry volgende maand. Ek het om meer te koop as 'n paar weergawes volgende maand. En dankie vir die fix! Dit was baie ontsagwekkende broer.

  5. #5
    Banned
    Join Date
    Augustus 2012
    Posts
    481

    Default

    Ek is bly ek kon help jy.
    Onthou dat een lisensie kan jy enige een produk te installeer op domein geregistreer vir hierdie lisensie.
    Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 16-06-15 op 11:07.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

  • Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •