Ek verander my taal Portugees hier in vBET forum, slegte wanneer ek 'n boodskap van die teks en stuur die teks sal sny, sal nie al nie. Ek het na die teks te redigeer 3 keer om dit te kry hier gepubliseer. As jy wil kan jy 'n video kan plaas om beter te verduidelik. Eu alterei meu idioma para o Português aqui no fórum vBET, más sempre que eu posto o texto e envio, o texto vai cortado, não vai inteiro. Eu tenho que editar 3 vezes o texto para conseguir publicá-lo aqui. Se quiser posso postar um vídeo para explicar melhor.
Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 25-05-15 op 08:58. Rede: herstel BBCode
Probeer om koekies in jou browser skoon te maak. Maak seker dat jy op 'n ander kwessie blyk leser.
Marcin, Reeds skoongemaak die coockies en ek het probeer om met 'n ander leser, het ek net ek is met hierdie probleem? Marcin, Já limpei os coockies e já tentei com outro navegador, será que só eu que estou com este problema?
Niemand anders het 'n soortgelyke probleem nie rapporteer en ek kan nie voortplant nie.
Hierdie probleem sal vasgestel word in die volgende uitgawe.
Já que o problema será resolvido na Proxima versão, vocês conseguiram reproduzi-lo. Qual é o problema que ocasiona esse Corte nas mensagens? Já que o problema será resolvido na próxima versão, vocês conseguiram reproduzi-lo. Qual é o problema que ocasiona esse corte nas mensagens?
Die kwessie was sleg encoding in UTF databasis op die vertaalde bladsye. Ons werk aan 'n oplossing. In ons forum kwessie moet nie plaasvind nie.
View Tag Cloud
Forum Reëls