BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 2 van 2

Thread: Dit is moontlik ander betaling as paypal? Hoeveel updates is ingesluit in die prys?

Junior lid

Default Dit is moontlik ander betaling as paypal? Hoeveel updates is ingesluit in die prys?

Text automatically translated from: Polish to: Afrikaans
    Translated text
    Ek dink van die koop van vBET. Maar ek het inligting nodig:
    - Kan ek anders betaal as deur paypal? Ek het nie 'n kredietkaart, en ek is van PL net soos jy. Ek dra my rekening?
    - Betaal die $ 230, hoeveel updates is ingesluit in die prys?
    Original text
    Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 11-05-15 op 08:10. Rede: herstel BBCode

Banned

Text automatically translated from: Polish to: Afrikaans
    Translated text
    Jy kan die bedrag oor na die rekening. Vul die vorm normaalweg, maar betaal nie die gebruik van PayPal - die stelsel sal jou wys die bedrag wat betaal moet word (in Amerikaanse dollar, is vertaal in PLN teen die gemiddelde NBP wisselkoers op die datum van oordrag). Na voltooiing van die vorm te stuur asseblief vir my 'n PM data wat u verskaf het, en ek ek sal jou die data oor te dra stuur nie. Sodra dit goedgekeur is, sal die oordrag lisensies te kry.
    Deur die aankoop van lisensies het 'n jaar gratis updates, dan kan jy die lisensies en opgraderings te brei vir nog 'n jaar.
    Original text
    Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 11-05-15 op 19:36.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •