BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 8 van 8

Thread: hulp met dbseo vBET herskryf reëls

Default hulp met dbseo vBET herskryf reëls

hi my huidige nginx config as soos hieronder

Kan jy asseblief in kennis stel van die toevoegings vir vBET. ~ (I verstaan dit is om getoets te word en is in wese nie ondersteun.)

'n bietjie ek is spesifiek bekommerd oor is dit nie wat die / blog / gids wat wordpress bevat.

Code:
    server {
            listen 80;
            #listen [::]:80 default ipv6only=on;

server_name www.mydomain.com mydomain.com;
            root /home/user/domains/mydomain.com/public_html;
            access_log /home/user/domains/mydomain.com/logs/access.log;
            error_log /home/user/domains/mydomain.com/logs/error.log;

index index.php index.html index.htm;
            error_page 404 /404.html;

location / {
                try_files $uri $uri/ /dbseo.php;
            }

location /blog/ {
                    index index.php;
                    rewrite ^/blog/(.*)+$ /blog/index.php?$1; # it finally works

}

location ~ ^((?!dbseo).)*\.php$
            {
                    rewrite ^/(.*)$ /dbseo.php last;
            }

# Pass PHP scripts to PHP-FPM
            location ~ \.php$ {
                try_files $uri =403;
                fastcgi_split_path_info ^(/blog)(/.*)$;
                fastcgi_pass unix:/var/run/php5-fpm-username.sock;
                include fastcgi_params;
                fastcgi_index index.php;
                fastcgi_param SCRIPT_FILENAME  $document_root$fastcgi_script_name;
            }

# Enable browser cache for CSS / JS
            location ~* \.(?:css|js)$ {
                expires 30d;
                add_header Pragma "public";
                add_header Cache-Control "public";
                add_header Vary "Accept-Encoding";
            }

# Enable browser cache for static files
            location ~* \.(?:ico|jpg|jpeg|gif|png|bmp|webp|tiff|svg|svgz|pdf|mp3|flac|ogg|mid|midi|wav|mp4|webm|mkv|og$
                expires 60d;
                add_header Pragma "public";
                add_header Cache-Control "public";
            }

# Deny access to hidden files
            location ~ (^|/)\. {
                deny all;
            }

}

Banned

Ons het tans nie ondersteun nie dbseo.
    Verandering in seo op dbseo is nie so eenvoudig nie. In bykomend tot die toevoeging van die reëls moet jy die gebruik van vBET vertaal frases uit seo en vervang hulle. Vir hierdie doel moet wees om die toepaslike kontroles of hakies te skep.

Ons beveel die gebruik van die vriendelike url.

hi

Dit is 'n redelik groot ou forum so ek gaan sukkel om te verander na verskillende url is nou. sommige het reeds in plek genereer verkeer vir 5 jaar +

Ek sou haat die ranglys te verloor deur die verandering van die url struktuur as daar is geen manier om 301 duisende urls.

Banned

Dankie vir jou mening. 'N hierdie oomblik is ons nie van plan om DBSEO te ondersteun.

ok. Ek moet DBseo supprot gepraat het en hulle het gesê hulle kon hulp hulle einde verskaf. As ek spesifieke vrae weer hoe dit sou wees om te werk, is jy ok my te voorsien dat die inligting?

Ek sal 'n bietjie anders vas.

of is daar enige spesifieke weergawe of inligting RE vBSEO wat dalk in staat wees om ons te wys in die regte rigting probeer om die integrasie op te los?

Banned

Ons ondersteun nie DBSEO. Ons ondersteun vBSEO en vriendelike URL en nie tans beplan nie DBSEO wat nie ondersteun VB5 te ondersteun. Vanuit hierdie perspektief, sowel vB4 en DBSEO produkte is reeds verouderd. vBSEO is deur ons voor vB ondersteuning vriendelike url en hierdie ondersteuning is verskuif van vB3 te vB4. vBSEO en DBSEO ondersteun nie VB5, wat daarop dui dat hierdie deel van die mark verdwyn vervang deur moedertaal vriendelike url wat reeds gelewer in die prys van vB en vereis nie bykomende fooie. Daarom, onder andere, ons is nie geïnteresseerd in die ontwikkeling steun vir addisionele enjins seo en sal by die tans ondersteun bly. As jy het 'n vBSEO dan kan jy terug na vBSEO kom. Ons gebruik vBSEO op vB4 en daar is geen probleme nie. Gebrek aan ondersteuning vBSEO kan lastig wees, maar as jy opset geverifieer en daar is geen probleem met dit dan ondersteun is nie nodig nie.

ok.

Ek het om te bly met vb4.0 vir ander redes.

Ek sal probeer en vind 'n freelancer om my te help.

vBSEO is weg so ja gebrek aan ondersteuning was 'n probleem en die rede i verskuif na dbseo in die eerste plek. dit voeg ook 'n baie meer as net die URL wat ek maak gebruik van.

hulle het hul hulp aangebied i het net gewonder of ek jou gevra het die vrae wat opkom in terme van hoe vBET saam met vBSEO sodat ek kan probeer om die kwessie opgelos.

Banned

Integrasie vBSEO met vBET werk deur die vervanging van vBSEO funksies op vBET funksies. Sien: doen-nie-oplaai / readme.html-> Integrasie met ander mods-> vBSEO Integrasie. Funksies vBET teks vertaal en ontleed dit behoorlik (met behulp van vBSEO funksies) en stuur dit terug. Hierdie funksies is vervat in die lêer: oplaai / sluit / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php. Hierdie lêer is ingesluit in haak: init_startup. Daarbenewens stel vBET paar veranderlikes vBSEO dienooreenkomstig.
    Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 02-05-15 op 13:47.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •