BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 8 van 8

Thread: vBET 4,0 miskien nie so gou

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Default vBET 4,0 miskien nie so gou

Hi.

Honestly was ons gereed om vandag vir die vrylating van vBET4.0.0 Daar is een, maar - dit was getoets vBulletin4.0.1 voordat produksie het ons 'n vinnige toets onder 4.0.2 en dit blyk dat daar is' n totale gemors met URL's (doorverwijzing en kodering).

So nou het ons tuning vBET4.0.0 vir vBulletin4.0.2 en daar is moontlikheid dat ons sal moet wag met vrylating tot vB4.0.3 - ons ontdek ernstige fout in vB4.0.2 wat nie kan ons nou vrylating (Kanoniese URL "Streng" afdwing - nie werk vir Internet Explorer en Opera - vBulletin Forum - Projekte).

Miskien sal ons werk op ons eie oplossing probeer om hierdie kwessie te rond kom as ons ander URL wat verskyn in vB4.0.2 op te los

Lid

Hulle het vasgestel 250 foute in die nuutste weergawe! Ek kan my voorstel dat dit nogal moeilik om 'n omvattende mod deveolping indien hulle dalk 700-800 kode veranderinge gedurende die eerste 4-5 maande van die lewensiklus van vBulletin 4. My strategie is nie aan te raak vBulletin 4 vir 'n paar maande in elk geval.

Junior lid

Quote Originally Posted by krisp View Post
    Hulle het vasgestel 250 foute in die nuutste weergawe! Ek kan my voorstel dat dit nogal moeilik om 'n omvattende mod deveolping indien hulle dalk 700-800 kode veranderinge gedurende die eerste 4-5 maande van die lewensiklus van vBulletin 4. My strategie is nie aan te raak vBulletin 4 vir 'n paar maande in elk geval.
    Ek is dit heeltemal eens.

Ek is van plan om vas te hou met 3,8 vir 'n lang tyd nog.

vB 4 in wese nooit GOLD sal wees as jy kyk na die produk wat jy gehad het voordat die opgradering van (3.8) en hoe om al hierdie nuwe foute is terugwerkend wat ander standaard funksies van vB wanneer hulle nog nie geraak is deur wat ek bedoel geen veranderings in kode.

Geen wen-situasie, so dit is ongeveer 3,8.

Ja, dit is 'n pyn om sagteware, afhangende op iets wat nie baie stabiel in die kode te voorsien ...

In elk geval - na 'n paar dae van toetse en die vind en regstelling van enkele probleme, en ook om min probleme te vind wat deur vB-span as vB-fout reggestel moet word, dink ons ons is gereed vir BETA-vrystelling. Dit sal nie moontlik wees om uit beta-stadium te gaan solank vB4 nie GOUD sal wees nie, maar die meeste dinge gaan goed en baie mense wag vir vBET4.0 So ek dink ons is gereed daarvoor soveel as wat ons kan wees in hierdie situasie

Text automatically translated from: Hebrew to: Afrikaans
    Translated text
    Hoewel ons almal 'n heerlike stelsel VB4 wil, geduldig wag totdat daar wil los dit behoorlik sal werk .... Oomblik langer as om te VB4 Ek sou nie raai om nog te beweeg.
    Ek was verkeerd ek het my stelsel opgradeer tot 4
    Original text

Quote Originally Posted by dacho View Post
    Text automatically translated from: Hebrew to: Afrikaans
    Translated text
    Hoewel ons almal 'n heerlike stelsel VB4 wil, geduldig wag totdat daar wil los dit behoorlik sal werk .... Oomblik langer as om te VB4 Ek sou nie raai om nog te beweeg.
    Ek was verkeerd ek het my stelsel opgradeer tot 4
    Original text
    Ja - ek aanvaar dat nie almal is lief vir vBulletin 4 Maar ons het steeds kliënte wat vBET vir vBulletin 4 wil hê, so ons gee dit

Default Groei vinnig, brandstof

Text automatically translated from: Chinese to: Afrikaans
    Translated text
    Groei vinnig, brandstof, met die hoop om die besonderhede van SEO te doen
    Original text

Quote Originally Posted by shikeren View Post
    Text automatically translated from: Chinese to: Afrikaans
    Translated text
    Groei vinnig, brandstof, met die hoop om die besonderhede van SEO te doen
    Original text
    Glad nie Onthou asseblief dat ons dit nie van nuuts af maak nie - ons het reeds gewerk, goed getoets kode wat ons net moes integreer met nuwe weergawe van vB

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •