BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 5 van 8 FirstEerste ... 34567 ... LaasteLast
Resultate 41 aan 50 van 73

Thread: Sitemap Generator integrasie

Text automatically translated from: German to: Afrikaans
    Translated text
    Dit is regtig baie moeilik om te verstaan, Engels is nie my moedertaal. En ongelukkig is, haar Engels is nie die beste.

Ek gee hulle die oorspronklike lêer, dan is dit moontlik dat hulle die plek van die betrokke dinge?

dankie
    Original text

edit:
    oplaai op jou forum werk nie!
    PHP |? <PHP /****************** - Anonymous - ZzhbFuTT - Pastebin.com
    Laaste geredigeer deur wowglider.de; 20-06-10 op 14:35.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Jy het ons jou oorspronklike Sitemap Generator lêer - ons moet dit nie doen nie.

As Google kan nie jou Sitemap Generator lêers aflaai, het hulle heel waarskynlik beteken dat jy verkeerd is. Htaccess lêer. Gee ons asseblief die inhoud te verifieer. Jy kan net plak dit in 'n post in die kode BBCode, of plak dit net in' n post.

Oor integrasie Sitemap Generator. Ek verstaan dat jy probleme met die begrip van Engels en Google vertalings is nie altyd perfek. Asseblief net braak integrasie instruksies sonder enige van ons kode verander. Dit beteken - net plak kode wat ons gegee het in beskryf plek. Niks meer nie. Jy kode in geskikte plek het, maar dit was nie die integrasie kode nie - dit verander. Moet nie enige veranderinge. Net ons integrasie kode in geskikte plek - jy het presies beskryf waar om dit te sit. Onthou asseblief die kode van jou taal te verwyder van tale array.

Asseblief braak instruksies en as jy probleme het met 'n paar stap - asseblief vertel presies wat van integrasie stap jy nie verstaan nie - ons sal dit vir jou presies beskryf

Let asseblief daarop dat ons ook betaal integrasie diens vir $ 30 - in daardie geval ons doen alles vir jou op jou bediener. Maar ... Ons forum online support is gratis en Sitemap Generator integrasie:
    1. Is nie nodig nie
    2. Is dit regtig maklik - net begin van die begin en gaan stap vir stap.

So moedig ons jou om te hanteer dit self en antwoorde op enige vrae bied. As jy nog nie 'n deel van die integrasie instruksies verstaan - punt en ons sal vir julle beskryf
    Het jy nie verstaan nie waar ons integrasie kode te sit?
    Het jy nie verstaan nie watter kode te plak?
    Het jy nie verstaan nie wat jy het om presies te plak en nie enige veranderings in ons integrasie kode?
    Beskryf wat eintlik die oorsaak van jou probleem. Wat hou jy hierdie integrasie te doen?

Ons wag vir jou htaccess inhoud en vrae as jy nog
    Laaste geredigeer deur vBET; 20-06-10 op 15:01.

Google my site maps kan laai, dis nie die probleem nie, die probleem is dat ek nie weet hoe om te verander. Php, want ek het dit soos ek verstaan na die lees van jou "tutorial".

Ek hoef net die werk PHP en alles sal oukei wees.

Ek het dit nou om te werk, maar dit gewoond voeg ekstra draad bladsye, die laaste stap te maak i dont verstaan, dis hoe dit nou lyk:

edit:
    ook die kode ding nie werk nie omdat sy te lank: http://pastebin.com/bfrF78E7
    Laaste geredigeer deur wowglider.de; 20-06-10 op 15:11.

OK so. En wanneer jy dit bevestig het vir die eerste bladsye jy dit kan maak werk vir al die bladsye in 2 stappe:
    1. Verwyder hierdie addisionele kode wat jy bygevoeg en sit dit net 2 kode lyne hieronder het - binne die naaste for lus. Aan die begin van die lus. So as dit beskryf word in die handleiding net voor hierdie lyn (wat nou die eerste reël van die kode in die loop en jy sal vir ons 'n kode voor dit):
    Code:
    $vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls(
    2. Wanneer jy die eerste deel dan in ons addisionele kode verander:
    Code:
    $currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, 1, $archived) . '&amp;language=';
    Om hierdie:
    Code:
    $currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived) . '&amp;language=';
    So basies jy net verander 1 aan $ P - Net soos in die handleiding beskryf

Bevestig asseblief het dit help en vra vir meer inligting As jy nog steeds ons advies nodig het - ons sal graag help jy.
    Laaste geredigeer deur vBET; 20-06-10 op 17:13.

Jou Engels is verskriklik, sê jy dinge maar jou sin is ander nie. Ek het 'n oplossing gevind deur te kyk op ander drade, maar dankie vir jou hulp.

Miskien kan ek help ander:
    Code:
    //additional code  
    $alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');  
    if(!$archived) {  
      $strlenhost = strlen($vbseo_vars['bburl']."/");  
      $currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived); 
      $currentthreadurl_before = substr($currentthreadurl,0,$strlenhost); 
      $currentthreadurl_after = "/".substr($currentthreadurl,$strlenhost); 
      $lastpost =& $threadrow['lastpost']; 
      $vbseo_stat['t'] += sizeof($alanguages); 
      foreach($alanguages as $language) {  
        vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after, $prior, $lastpost, $freq);  
      }  
    }    
    //end additional code  

for($p=1; $p<=$totalpages; $p++)
        			{
        			$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls(  //this was already in there!
        				vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived),
    En 'n ander ding, vandat ek by jou Addon my Sitemap Skepper gewoond skep urllist.txt! -> Text formaat lêer urllist.txt (0.00Kb)
    Laaste geredigeer deur wowglider.de; 22-06-10 op 00:00.

is hierdie kode nou okay?

Quote Originally Posted by wowglider.de View Post
    Miskien kan ek help ander:
    Code:
    //additional code  
    $alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');  
    if(!$archived) {  
        vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after, $prior, $lastpost, $freq);  
      }  
    }    
    //end additional code  

{
        			$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls(  //this was already in there!
    En 'n ander ding, vandat ek by jou Addon my Sitemap Skepper gewoond skep urllist.txt! -> Text formaat lêer urllist.txt (0.00Kb)
    Jou kode is nog steeds verkeerd. Korrigeer en bevestig doen jy nog steeds 'n probleem met txt-formaat. Sien asseblief reggestel kode hieronder

Code:
        			{
    //additional code  
    if(!$archived) {  
      }  
    }    
    //end additional code  
        			$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls(  //this was already in there! - That is why we wrote to put our code BEFORE this line
    Laaste geredigeer deur vBET; 22-06-10 op 22:27.

Text automatically translated from: German to: Afrikaans
    Translated text
    Dankie! Dit werk nou glo! Hulle moet produseer die kode net post in hierdie draad:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
    Original text

sy nog steeds nie werk nie korrek nie:
    soms dit gebeur:
    <url>
    <loc> http://wow.glider-forum.de/hardware/19912-mich-beraten-% 5Bneuer-PC% 5D-3.html </ loc>
    <priority>1216154741</ Prioriteit>
    <lastmod> </ lastmod>
    <changefreq> daaglikse </ changefreq>
    </ Url>

jy mag vir jouself hier
    http://wow.glider-forum.de/sitemap_index.xml.gz

Heres die vbseo_sitemap_functions:
    PHP |? <PHP /****************** - Anonymous - 7U8a6kXp - Pastebin.com

foto's:
    ImageS album - 2 beelde
    Laaste geredigeer deur wowglider.de; 23-06-10 op 14:16.

Quote Originally Posted by wowglider.de View Post
    sy nog steeds nie werk nie korrek nie:
    soms dit gebeur:
    <url>
    <loc> http://wow.glider-forum.de/hardware/19912-mich-beraten-% 5Bneuer-PC% 5D-3.html </ loc>
    <priority>1216154741</ Prioriteit>
    <lastmod> </ lastmod>
    <changefreq> daaglikse </ changefreq>
    </ Url>

jy mag vir jouself hier
    http://wow.glider-forum.de/sitemap_index.xml.gz

Heres die vbseo_sitemap_functions:
    PHP |? <PHP /****************** - Anonymous - 7U8a6kXp - Pastebin.com

foto's:
    ImageS album - 2 beelde
    Volgens kode behoort dit nie ons skuld te wees nie. Ons gebruik net prioriteit wat deur vBSEO getel word, veral dat dit gebeur vir skakel sonder ons addisionele taalkode. Lewer asseblief kommentaar op ons integrasiekode en verifieer dat dit in orde is daarsonder. Dit vra dan nie vBSEO-span vir ondersteuning nie. As dit in orde is sonder ons integrasiekode, pm toegangsbesonderhede tot u Admin CP en FTP - ons sal dit op u bediener nagaan en aan oplossing werk
    Laaste geredigeer deur vBET; 23-06-10 op 17:40.

Page 5 van 8 FirstEerste ... 34567 ... LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •