BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 7 van 8 FirstEerste ... 5678 LaasteLast
Resultate 61 aan 70 van 73

Thread: Sitemap Generator integrasie

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Wonderlik dat jy reeds die antwoord het. Let daarop dat ons daaraan dink om ondersteuning in sitemap-integrasie by te voeg om URL's met reeds vertaalde skakels te genereer (nou word slegs taalkode bygevoeg). Ons het 'n idee hoe om dit te doen sonder om prestasie dood te maak. Dit sal nodig wees om kas vir titels in vBET te skei en dit sal slegs vertaalskakel genereer vir diegene wat reeds gekas is. Op hierdie manier sal dit nie prestasie doodmaak deur duisende vertaalversoeke te rig nie. Ons kan nie sê wanneer dit presies ondersteun sal word nie. Op die oomblik is die grootste prioriteit om ander vertaaldienste wat ons reeds geïmplementeer het, te ondersteun, nog 'n paar klein dingetjies moet gesluit word voordat ons dit sal vrystel. Daarna sal ons die lys van oop funksieversoeke nagaan en prioriteite maak vir ander take
    Het jy 'n idee wanneer dit afgehandel sal wees?

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Hallo,
    vBET is reeds op vakansie - hy sal antwoord daarna

Quote Originally Posted by kamilkurczak View Post
    Hallo,
    vBET is reeds op vakansie - hy sal antwoord daarna
    Dit is nie goed nie!

Ek het nou net gekoop vBET Branding Fee License behulp Geld wat deur die minute deur Western Union. Wanneer sal hy terug sodat ek vBET kan aflaai? Ek is angstig om te installeer.

jy kan vBET NOU aflaai ****** gaan jy hier: http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php

Quote Originally Posted by kamilkurczak View Post
    jy kan vBET NOU aflaai ****** gaan jy hier: http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php
    Downloads
    Jammer, maar jy het nie 'n lisensie te koop vir vBET3.x/4.x nie. Gaan na ons aankoop afdeling en koop lisensie om in staat wees om om af te laai.
    As jy net lisensie gekoop kan wag tot die data sal opgedateer word in ons stelsel.

In die geval van enige vrae, kontak ons asseblief.

^ ^ ^ Ek het dit koop. Het hy nie die geld ontvang het nie?

het jy dit koop van hierdie rekening (Octavius gebruiker)? stuur vir my jou faktuur nommer deur PM

Ja, ek het dit gekoop van Octavius en Ek stuur julle die MTCN.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi. Ek is terug van vakansie. Op die oomblik het ons het nie Communique dag vir hierdie funksie. Ons het nog steeds die ondersteuning vir ander tranlsation enjins te implementeer vir vBET3.x (nou net vBET4.x dit ondersteun). So, nadat ons sal planne maak vir ander funksies

Oor jou betaling - hier te sien: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post9147

Senior Member

Jammer as dit is 'n volledige noob vraag, maar in hierdie deel van die integreer-kode wat jy gepos het:

Code:
    require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    as my forum is in 'n ander gids, soos myne is. Dit is in die "Forums", moet ek dit verander na:

Code:
    require_once(DIR. '/forums/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    ja, voeg die / forums in die voorkant van die / sluit?

Dankie.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by Taurus View Post
    Jammer as dit is 'n volledige noob vraag, maar in hierdie deel van die integreer-kode wat jy gepos het:

Code:
    require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    as my forum is in 'n ander gids, soos myne is. Dit is in die "Forums", moet ek dit verander na:

Code:
    require_once(DIR. '/forums/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    ja, voeg die / forums in die voorkant van die / sluit?

Dankie.

Nee, dit moet OK sedert DIR moet al jou pad na forum gids. So gebruik asseblief die eerste keer as dit is.

Page 7 van 8 FirstEerste ... 5678 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •