BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 6 FirstEerste 1234 ... LaasteLast
Resultate 11 aan 20 van 52

Thread: vBSEO integrasie

Text automatically translated from: Polish to: Afrikaans
    Translated text
    In die begin was dit 'n basiese herskryf van die lighttpd vBSEO lyk iets soos hierdie:

Code:
    $HTTP["host"] == "DOMENA" {
    server.document-root = "SCIEZKA DO /HTML/"
    url.rewrite-once = (
    "^/(sitemap.*\.(xml|txt)(\.gz)?)$" => "/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1",
    "^(/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|customavatars)/.*)$" => "$1",
    "^(/favicon\.ico|/robots\.txt|.*clear\.gif)$" => "$1",
    "^/(.+)\?(.*)$" => "/vbseo.php?$2",
    "^/(.+)$" => "/vbseo.php"
    )
    }
    Ek het hierdie forum en is tans HELE herskryf lyk soos volg:
    Code:
    $HTTP["host"] == "SCIEZKA DO STRONY" {
    server.document-root = "SCIEZKA DO /HTML/"
    url.rewrite-once = (
    "^/(sitemap.*\.(xml|txt)(\.gz)?)$" => "/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1",
    "^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=",
    "^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=$2",
    "^(/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|customavatars)/.*)$" => "$1",
    "^(/favicon\.ico|/robots\.txt|.*clear\.gif)$" => "$1",
    "^/(.+)\?(.*)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?$2",
    "^/(.+)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php"
    )
    }
    Dit is duidelik nie werk nie - gee 'n leë bladsy by die ingang van die indeks werk net in Pools forum.php res van die krzaczy

Dankie by voorbaat vir die ondersteuning,
    Joune.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Translated text
    Wat is die adres by jou forum? - Ek moet weet of die forum gebruik 'n subdirectory in die adres, en as dit so is, wat
    Original text

Hi,

Posted via PM

Beste groete

Translated text
    Ek sien dat die vermiste "/" aan die einde van die reëls. Gebruik hierdie:
    PHP Code:
    $HTTP["host"] == "PATH TO FORUM" {
    server.document-root "PATH TO /HTML/"
    url.rewrite-once = (
    "^/(sitemap.*\.(xml|txt)(\.gz)?)$" => "/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1",
    "^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/",
    "^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2",
    "^(/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|customavatars)/.*)$" => "$1",
    "^(/favicon\.ico|/robots\.txt|.*clear\.gif)$" => "$1",
    "^/(.+)\?(.*)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?$2",
    "^/(.+)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php"
    )

Original text

Translated text
    Ongelukkig, met / sonder - werk nie op dieselfde manier dit optree.

Miskien is hierdie kode moet voorafgaan vBSEO reël?
    Original text

Quote Originally Posted by precylnet View Post
    Translated text
    Ongelukkig, met / sonder - werk nie op dieselfde manier dit optree.

Miskien is hierdie kode moet voorafgaan vBSEO reël?
    Original text
    Translated text
    Nee - vBSEO reël kan nie voor nie. Hulle is nie meer nodig is nie - vBET aansture onder te vBSEO. Asseblief, 'n bietjie geduld - przyglądnę hulself aan hierdie benadering en na wat gebeur in vbenterprisetransaltor_seo.php lêer (dit kan enige zminenych uitgawe).

EDIT:
    Jou forum is nou afgeskakel, sodat ek ten volle kan nie sê wat gebeur. Die bladsy met die boodskap korrek vertaal en het my gestuur om 'n 2de adres in die PM is verkeerd (in plaas forum.php moet / forum / word nie) - die pleister ook en dit werk goed met vertalings. Is jy seker dat dit nog steeds 'n probleem is, of dalk die reëls is korrek?
    Original text
    Laaste geredigeer deur vBET; 26-04-10 op 03:34.

Translated text
    Hi,

Bly 'n probleem, inligting oor die LP.

Joune.
    Original text

Quote Originally Posted by precylnet View Post
    Translated text
    Hi,

Bly 'n probleem, inligting oor die LP.

Joune.
    Original text
    Gaan daar.

Banned

Smile VBSEO integrasie

Ek het die gratis weergawe op my toets vb3.8 forum werk goed en wil dit aan te koop vir die VB4.02 hoof forum waar VBSEO is geïnstalleer.

Een van die kwessies wat ek opgemerk het is wat jy nodig het tuisblad aliaises leeg terwyl ek tans forum / index.php en forum / index.php? soos die CMS is in die domein wortel en die forum is in die www-example-com/forum gids.

Dit is baie maklik om te skroef VBSEO en plugins oor alles val so oor die forum ...

Hoekom is die aliaises leë? - Jy gebruik VBSEO hier en het die portaal in die wortel - Wat is jou stellings?

Cheers

Roy

Is die presiese integrasie instruksies hier sodat ons kan sien voordat aflaai?

Quote Originally Posted by roymogg View Post
    Ek het die gratis weergawe op my toets vb3.8 forum werk goed en wil dit aan te koop vir die VB4.02 hoof forum waar VBSEO is geïnstalleer.

Een van die kwessies wat ek opgemerk het is wat jy nodig het tuisblad aliaises leeg terwyl ek tans forum / index.php en forum / index.php? soos die CMS is in die domein wortel en die forum is in die www-example-com/forum gids.

Dit is baie maklik om te skroef VBSEO en plugins oor alles val so oor die forum ...

Hoekom is die aliaises leë? - Jy gebruik VBSEO hier en het die portaal in die wortel - Wat is jou stellings?

Cheers

Roy

Is die presiese integrasie instruksies hier sodat ons kan sien voordat aflaai?
    Let asseblief daarop dat die tuisblad aliasse nie meer blank wees nie - dit is sedert verskillende weergawes gelede

As jy nog sulke inligting in enige plek op die uit-forum - gee ons skakel en ons sal dit regmaak

Page 2 van 6 FirstEerste 1234 ... LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •