BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Ek het die gratis weergawe op my toets vb3.8 forum werk goed en wil dit aan te koop vir die VB4.02 hoof forum waar VBSEO is geïnstalleer.
Een van die kwessies wat ek opgemerk het is wat jy nodig het tuisblad aliaises leeg terwyl ek tans forum / index.php en forum / index.php? soos die CMS is in die domein wortel en die forum is in die www-example-com/forum gids.
Dit is baie maklik om te skroef VBSEO en plugins oor alles val so oor die forum ...
Hoekom is die aliaises leë? - Jy gebruik VBSEO hier en het die portaal in die wortel - Wat is jou stellings?
Cheers
Roy
Is die presiese integrasie instruksies hier sodat ons kan sien voordat aflaai?
Ek het die gratis weergawe op my toets vb3.8 forum werk goed en wil dit aan te koop vir die VB4.02 hoof forum waar VBSEO is geïnstalleer.
Een van die kwessies wat ek opgemerk het is wat jy nodig het tuisblad aliaises leeg terwyl ek tans forum / index.php en forum / index.php? soos die CMS is in die domein wortel en die forum is in die www-example-com/forum gids.
Dit is baie maklik om te skroef VBSEO en plugins oor alles val so oor die forum ...
Hoekom is die aliaises leë? - Jy gebruik VBSEO hier en het die portaal in die wortel - Wat is jou stellings?
Cheers
Roy
Is die presiese integrasie instruksies hier sodat ons kan sien voordat aflaai?
Let asseblief daarop dat die tuisblad aliasse nie meer blank wees nie - dit is sedert verskillende weergawes gelede
As jy nog sulke inligting in enige plek op die uit-forum - gee ons skakel en ons sal dit regmaak