BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 3 van 6 FirstEerste 12345 ... LaasteLast
Resultate 21 aan 30 van 52

Thread: vBSEO integrasie

Banned

Smile Tuisblad aliais

Die tuisblad alliais leeg is, is in die instruksies vir VBSO integrasie gewys op vbulletin.org.

hierdie was version243 dink ek - is hierdie opdrag nie meer geldig nie?

Cheers

RoyMogg

teks op vb.org

Ek het SEO vertaling skakels op, ek gebruik vBSEO en hoofblad is die vertaling nie - wat verkeerd is?
    Eerstens, maak seker dat jou htaccess reëls OK - veral vir forums met subdirectory in die URL.
    Tweede, gebruik nie Definieer Homepage Aliassen funksionaliteit uit vbSEO (maak seker dat dit leeg is).

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by roymogg View Post
    Die tuisblad alliais leeg is, is in die instruksies vir VBSO integrasie gewys op vbulletin.org.

hierdie was version243 dink ek - is hierdie opdrag nie meer geldig nie?

Cheers

RoyMogg

teks op vb.org

Ek het SEO vertaling skakels op, ek gebruik vBSEO en hoofblad is die vertaling nie - wat verkeerd is?
    Eerstens, maak seker dat jou htaccess reëls OK - veral vir forums met subdirectory in die URL.
    Tweede, gebruik nie Definieer Homepage Aliassen funksionaliteit uit vbSEO (maak seker dat dit leeg is).
    Ja - dit is nie meer geldig. Ons het veranderinge wat kan huis aliasse het nou. Ek is daar gaan nou ou data te verwyder. Dankie vir dit vir ons te wys
    Laaste geredigeer deur vBET; 01-05-10 op 21:56.

en oor vbseo skakels vir CMS artikels en blog boodskappe?

Is daar enigiets wat ons moet verander om dit moontlik te maak?

Quote Originally Posted by magmf View Post
    en oor vbseo skakels vir CMS artikels en blog boodskappe?

Is daar enigiets wat ons moet verander om dit moontlik te maak?
    Dit word vertaal deur vBET - sien asseblief integrasie instruksies in readme.html in vBET pakket

Text automatically translated from: Portuguese to: Afrikaans
    Translated text
    Hallo, ek weet jy sê dat die reëls voor die reëls Htacces vbseo.php te voeg nie, maar vir baie mense dit kan verwarrend wees, aangesien daar twee lyne met "vbseo.php."

Hier is die. Htaccess vBSEO oorspronklike, kan jy die presiese lyn spesifiseer dat ons die htaccess reëls moet voeg vBET?

Code:
    1 RewriteEngine On
    2 RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    3 RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    4 RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
    5 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    6 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    7 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    8 RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    Original text

Translated text
    Asseblief, kan iemand 'n volledige voorbeeld van een pos. "Htaccess" wat werk met vBET en vBSEO?

Ek glo dat die bedrag van die poste (en bladsye) van hierdie draad regverdig 'n voorbeeld.

[], S,
    Rafael.
    Original text

Quote Originally Posted by trevis View Post
    Translated text
    Hallo, ek weet jy sê dat die reëls voor die reëls Htacces vbseo.php te voeg nie, maar vir baie mense dit kan verwarrend wees, aangesien daar twee lyne met "vbseo.php."

Hier is die. Htaccess vBSEO oorspronklike, kan jy die presiese lyn spesifiseer dat ons die htaccess reëls moet voeg vBET?

Code:
    1 RewriteEngine On
    2 RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    3 RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    4 RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
    5 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    6 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    7 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    8 RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    Original text
    Dit is duidelik beskryf vBET reëls by te voeg, net voor al die reëls te vbseo.php so 'net voor alle reëls te vbseo.php "- voor die eerste wat aan vbseo.php is - nie vroeër nie later.

Ons het nie besef wat dit kan verwarrend wees. Hoe jy stel voor dat ons dit moet beskryf? - Ons sal graag enige voorstel hoe sy beskrywing te verbeter

Quote Originally Posted by trevis View Post
    Translated text
    Asseblief, kan iemand 'n volledige voorbeeld van een pos. "Htaccess" wat werk met vBET en vBSEO?

Ek glo dat die bedrag van die poste (en bladsye) van hierdie draad regverdig 'n voorbeeld.

[], S,
    Rafael.
    Original text
    Gee asseblief jou werklike htaccess inhoud en forum URL - ons sal stuur jou terug reëls met toepaslike veranderinge

Translated text
    Die webwerf is www [dot] Mandela [dot] org en my "Htaccess" nou is dit.:
    Code:
    RewriteEngine on

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^mandela\.org
    RewriteRule ^(.*)$ http://www.mandela.org/$1 [R=permanent,L]

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^.*$
    RewriteRule ^404\.shtml$ "http\:\/\/www\.mandela\.org" [R=301,L]

#RULES for SEO translation links without any SEO engine (on raw vBulletin links)
    #If you are using vB 'Mod Rewrite Friendly URLs' then put those rules JUST BEFORE vB rules
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]

#vBulletin Standard Rules
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -s [OR]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -l [OR]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d

RewriteRule ^.*$ - [NC,L]

# Forum
    RewriteRule ^threads/.* showthread.php [QSA]
    RewriteRule ^forums/.* forumdisplay.php [QSA]
    RewriteRule ^members/.* member.php [QSA]
    RewriteRule ^blogs/.* blog.php [QSA]
    ReWriteRule ^entries/.* entry.php [QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -s [OR]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -l [OR]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d

RewriteRule ^.*$ - [NC,L]

# MVC
    RewriteRule ^(?:(.*?)(?:/|$))(.*|$)$ $1.php?r=$2 [QSA]
    Ek is ongeskik met vBSEO. Ek het probeer om sy reëls te sit voor die hele vbseo.php maar ek het goeie resultate.
    Original text

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Dit is duidelik beskryf vBET reëls by te voeg, net voor al die reëls te vbseo.php so 'net voor alle reëls te vbseo.php "- voor die eerste wat aan vbseo.php is - nie vroeër nie later.

Ons het nie besef wat dit kan verwarrend wees. Hoe jy stel voor dat ons dit moet beskryf? - Ons sal graag enige voorstel hoe sy beskrywing te verbeter
    Translated text
    Byvoorbeeld, die lees van jou instruksies Ek sou die besonderhede van sy htaccess tussen lyne 3 en 4, is dit korrek? As ek probeer en dit werk nie
    Original text

Page 3 van 6 FirstEerste 12345 ... LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •