BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 13

Thread: URL is nie korrek werk wanneer toespraak in titel

Senior Member

Default URL is nie korrek werk wanneer toespraak in titel

Sien voorbeeld hier: V'mail probleme w / oopgesluit V3 op *********

Die vlag skakels aan die onderkant gaan / ******** / t194603-v '

Alles na die "word afgesny

Senior Member

okay, iets vreemds gebeur. Sedert die woord m otorola (sonder die ruimte) word gefiltreer op hierdie webwerf, is die url getrek het. Op die herleiding van die "draai in% 27. Met% 27 in die url dinge werk boete. As jy% 27 vervang met 'n "jy sal sien wat Ek verwys na. Dieselfde gebeur nie op hierdie forum, ek vermoed omdat die URL instellings vir vBSEO nie toelaat spesiale karakters.

Banned

vBSEO moet sny of te vervang spesiale karakters. Ek het nie 'n skakel op jou webwerf met spesiale karakters. Moenie vBSEO nie iewers vervang spesiale karakters in skakel?

Senior Member

Quote Originally Posted by Marcin Kalak View Post
    vBSEO moet sny of te vervang spesiale karakters. Ek het nie 'n skakel op jou webwerf met spesiale karakters. Moenie vBSEO nie iewers vervang spesiale karakters in skakel?
    Nee, dit is nie die vervanging van spesiale karakters. Weet jy hoe om dinge te stel sodat dit nie?

Banned

No Ons ondersteun die opset van vBET, nie vBSEO.

Senior Member

Quote Originally Posted by Marcin Kalak View Post
    No Ons ondersteun die opset van vBET, nie vBSEO.
    Ja, ek weet, maar hierdie instelling in vBSEO veroorsaak vBET om te misluk in die spesifieke geval

Banned

Is die bande met " verskyn op die webwerf? Doen wat veroorsaak dat probleem wat jy nodig het om te gaan " hand?
    Jy kan probeer om 'n reël te voeg in die AdminCP-> vBSEO-> Control Panel-> Algemene setings-> Character vervanging.

Senior Member

Die karakter vervanging nie werk nie, tensy Verwyder / vervang nie-Engelse karakters in 'n URL op. As dit aangeskakel is dan natuurlik die nie-Engelse karakters word dan verwyder / vervang

Banned

Het jy al probeer om 'n reël te voeg tot Gee jou Custom karakter Plaasvervangers in AdminCP-> vBSEO-> Control Panel-> Algemene setings-> Character vervanging?

Is die bande met 'verskyn op die webwerf? Maak dat oorsaak kwessie wat jy nodig het met die hand te voer?

Senior Member

ja, ek het bygevoeg hierdie reël: '=>'''', maar dit het geen effek. Ek het ook probeer om die verandering van "Disable" urlencoding "in 'n URL?" maar dit werk nie reg nie.

Die enigste rede hoekom ek opgemerk dit is omdat Google hou geënkodeerde URL's te neem en verander die enkodering die karakter. In die voorbeeld hierbo% 27 is verander na "en dan Google kruip die verskillende tale met 'in die URL. Maar in hierdie geval die URL's word donker. As jy verander% 27 tot 'hand beteken dit nie lei tot% 27.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •