BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 3 van 3

Thread: Funksie te handmatig Cache skoon

Senior Member

Default Funksie te handmatig Cache skoon

Ek is tans in die spasie op die hardeskyf. Dit sal lekker wees om 'n funksie het om van die kas op die vlieg skoon te maak sonder om te bekommer oor die loop van ruimte (of die opstel van die TTY laer in die hoop dat dit sal duidelik)

In die tussentyd, is daar 'n manier wat ek kan met die hand duidelik aan die kas? (Ek gebruik die verwyder al die kas-data opsie)

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

In Takenlijst bygevoeg om die handleiding cache skoonmaak van te laat.

Op die oomblik as jy uit die ruimte, kan jy:
    - Stel laer Cache TTL
    - Disable kas vir 'n spesifieke tale

Op die oomblik as jy wil handmatig jou cache wat jy kan doen om dit gedeeltelik - stel Cache TTL tot 1 (0 waarde gebruik nie) en van Admin CP geskeduleerde taak "vB Enterprise Translator (Cache TTL)" handmatig aktiveer. Na wat jy kan stel Cache TTL na die vorige waarde as jy wil.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Gedoen het. Ingesluit sal word in 3.3.5 en 4.2.3 vBET - kas skoonmaker in staat sal wees om kas skoon te maak vir geselekteerde tale en vir geselekteerde kas (databasis kas, gastehuise kas lêers, of stand).

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •