BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 5 van 5

Thread: Ignoreer url nie werk nie

Senior Member

Default Ignoreer url nie werk nie

Vroeër, ons het 'n handleiding Work Around om hierdie probleem op te los; egter nou weer dit is om' n probleem te wees.

Ek het 'n forum wat optree as' n skakel en direk punte te mysite.com / lensreviews.

Ek het bygevoeg: "lensreviews die ignoreer opsie url, maar elke keer as 'n gebruiker met vertalings treffers wat verwys, dit gaan mysite.com / forums / lang / lensreviews

Enige raad? Jy kan dit toets as 'n gas op my forum huis.

Senior Member

Update: dit gebeur net vir aangetekende gebruikers met die taal wat in hul profiele. Probeer jou aan te meld as *********
    Laaste geredigeer deur vBET; 15-02-10 op 12:39. Rede: Verwyder toegang tot die details

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ek gaan net daar. Ook asseblief vir u eie veiligheid nie in die openbaar enige toegang tot die details stuur. Stuur asseblief die deur PM. Ek is die verandering van jou pos hierdie inligting te verwyder.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ek het daar en aangemeld toets rekening. Was Duitse vertaling (Ek neem aan dat die toets gebruiker Duitse standaard taal het) getrek het. Eers het ek open source HTML en vind elke "lensreviews" daar - al die skakels is in orde (sodat sonder taal). Toe het ek een van daardie nagegaan deur dit te klik en dit het ook goed gewerk - die bestemming bladsy was nie vertaal.

Maak seker of dit. As die probleem nog bestaan, gee ons asseblief manier om dit te reproduseer. Die een wat hier beskryf is nie werk nie.

Senior Member

Wel, dit is goeie nuus vir my! 'N Paar lede het hierdie probleem beskryf, en ek het in staat was om dit te vroeër voortplant, maar dit gebeur nie meer vir my nie. Miskien is dit omdat ek verander "lensreviews" '/ lensreviews' het onlangs in die ignoreer URL opsie. Dankie!

Dankie ook vir die verwydering van die toets toegang tot die rekening besonderhede

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •