BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 4 van 4

Thread: Oorskakeling van vBSEO te dbSEO

Junior lid

Default Oorskakeling van vBSEO te dbSEO

Met mods afgeskakel:

Waarskuwing: Die toekenning van die terugkeer waarde van nuwe deur verwysing is deprecated in .... / sluit / init.php (351): eval () 'D kode op die lyn 139
    Kan nie koekies toe te voeg, kop al gestuur.
    File: / var / www / site.com / forum / includes / class_core.php
    Line: 5755

Met mods in staat gestel / weer op:

Waarskuwing: Die toekenning van die terugkeer waarde van nuwe deur verwysing is deprecated in .... / sluit / init.php (351): eval () 'D kode op die lyn 139

Waarskuwing: Slegs veranderlikes moet toegeskryf word aan die hand in .... / sluit / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 851

Hardloop nginx, so ek probeer:

(Sonder die;
    herskryf ^ / forums / ((urllist | sitemap_) * \\ (xml |...? txt) (\\ GZ))? $ / forums / vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 laaste

herskryf / Forums / vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 & getrek het = / forums / laaste?;
    herskryf ? / Forums / vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 & getrek het = / forums / $ 2 laaste;

Dit lyk asof ek moet herskryf om te slaag om dbSEO en vBET, hoe kan ek dit doen?

Ek het reeds soortgelyk aan die reëls:

as (-e! $ request_filename) {
    herskryf ^ / forums /(.*)$ / forums / vbenterprisetranslator_seo.php laaste;
    }

}

if ($ request_filename ~ "\\ PHP $.") {
    herskryf ^ / forums /(.*)$ / forums / vbenterprisetranslator_seo.php laaste;
    }

maar wys na dbseo laaste;

Die huidige nginx config:

plek / forum / {

try_files $ uri $ uri / / forum / dbseo.php $ argumente?;

herskryf

/ Forums / vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 & getrek het = / forums / laaste?;
    herskryf

? / Forums / vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 & getrek het = / forums / $ 2 laaste;

if ($ request_uri ~ * ^ / forum / mobiquo) {
    breek;
    }

if (-f $ request_filename) {
    verstryk 30d;
    breek;
    }

if ($ request_filename ~ "\\ PHP $.") {
    herskryf ^ (/ forum / *.) $ / forum / dbseo.php laaste;
    }

as (-e! $ request_filename) {
    herskryf ^ / forum / $ / forum / dbseo.php laaste (*.);
    }

}
    }

Please help in hulp

Banned

Probeer om die vertoning van waarskuwings in vB (meer inligting).

Junior lid

Ek is jammer, maar dit lyk nie soos 'n oplossing vir my. Diegene waarskuwings kan waardevolle insig in ander gebiede verskaf. Sal jy asseblief help regmaak verenigbaarheid?

Banned

Ons verander die kode en in die volgende uitgawe van ons kode sal nie veroorsaak dat 'n waarskuwing in die nuutste weergawe van vB. Hierdie verandering is te veel om te doen om hulle quick fix. Waarskuwings raak nie die resultate. Die skakel wat ek vir jou gegee het, is die amptelike oplossing vB nie 'n waarskuwing te vertoon. Die kwessie van 'n waarskuwing oor al plugins in die jongste vB.
    vBET ondersteun tans vBSEO en vriendelike url. Ons het nie tans ondersteun nie dbSEO. Jy kan die reëls verander word, maar ons kan nie waarborg dat dbSEO nie wegwysbladsye, en ander verrassings sal doen - vBET nie geïntegreer en getoets met dbSEO.
    Ek stel voor dat jy 'n gratis, ingeboude vriendelike url in die vB gebruik.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •