BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 7 van 7

Thread: Taal Toestand diens in die kennisgewing van vB

Exclamation Taal Toestand diens in die kennisgewing van vB

Hi

Ek het 'n groot probleem.

Ek gebruik 'n welkom boodskap my gaste te groet en hulle bekend te stel aan die idee van my forum.

Maar hierdie boodskap is altyd in Duits, want dit is gedoen via die VB Kennisgewings System (en is 'n beeld vir SEO doeleindes)

Dit sou wees om af te koel bykomende voorwaarde opsies in die kennisgewing te hê.

Byvoorbeeld:
    - Die gebruiker is nie op die forum [taal]
    - Gebruiker is op die forum [taal]

Dit sou ook inligting kennisgewings oor die outomatiese vertaling moontlik maak.
    Dit sou vir my baie belangrik en miskien ander ook.

As iemand het 'n werk om' n taal toestand te kry in die huidige kennisgewing laat my asseblief nou.

StarBuG

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

As jy met duidelike vB kennisgewing stelsel is dit vertaal moet word (of ons skryf oor 2 verskillende dinge). As jy 'vB notive stelsel versterk deur vBSEO - dan boodskappe is nie in' n skoon HTML, maar is geneem in JavaScript deur vBSEO - dit is waarom die mense wat nie vertaal. In hierdie geval gaan jy na vBET Verskeidenheid opsies en draai op "Translate vBSEO boodskappe in JavaScript". Dan sal dit vertaal word.

Gee ons terugvoer beteken dit is jou oplossing. Indien nie, skryf asseblief meer oor VB kennisgewing stelsel wat jy skryf oor veral waar in Admin CP ons dit kan kry.

My probleem opgelos, maar die idee is nog steeds goed.

Onthou, ek het jou gevra om hier hoe kan ek 'n boodskap vertoon aan gaste wat my forum besoek in' n vertaalde taal?

Hierdie kennisgewing opsies sal maak dit moontlik om 'n boodskap aan hulle en nie vir gaste wat die inheemse taal gebruik om te wys.

Dit is nie urgend, maar sal nog 'n mooi eienskap.

Op die oomblik het ek die bostaande boodskap via voorwaardelike hardcoded in my sjabloon vertoon.

StarBuG

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Die oplossing is soos jy nou het. Net in sjabloon voeg indien afdeling met die toestand nagaan nie taal param is ingestel.

Ons sal vB boodskap stelsel ondersoek en check die moontlikhede wat so 'n boodskap wat slegs op vertaalde blad word deur die Admin CP sal vertoon word te beskryf - soos ek verstaan is dit wat jy wil. Is dit?

drop down voorwaardes soos die ander in die kennisgewing, bv is 'n lid van die [Groepe]

2 voorwaardes:
    - Die gebruiker is nie op die forum [taal] (drop down vir almal geaktiveer langauges)

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

ons het reeds 'n nuwe Gebruikersgroepe in die gebruiker behoort aan die gebruikersgroep opsies in kennis stelsel. (Tale Groep)
    2 nuwe opsies vir:
    1.Gebruiker behoort te gebruikersgroep: [sy standaard taal]
    2.Die gebruiker behoort nie te gebruikersgroep: [sy standaard taal]

1. vertoon boodskap slegs vir mense met die taal van die opsie
    2. nie vertoon boodskap slegs vir mense met die taal van die opsie.
    Dit sal ingesluit word in die volgende Communique.

nou, ek werk op jou idee ..
    Laaste geredigeer deur kamilkurczak; 05-01-11 op 09:16.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Quote Originally Posted by StarBuG View Post
    drop down voorwaardes soos die ander in die kennisgewing, bv is 'n lid van die [Groepe]

2 voorwaardes:
    - Die gebruiker is nie op die forum [taal] (drop down vir almal geaktiveer langauges)
    Reeds gedoen .. ingesluit sal word in die volgende Communique

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •