Miskien is die vertaling is nie deur gaan, ek weet nie, maar vir die 5de keer wat ek is nie jy vra iets met die produk te verander. Ek is net vra jou om my te vertel wat breek in 4.1.12!
Miskien is die vertaling is nie deur gaan, ek weet nie, maar vir die 5de keer wat ek is nie jy vra iets met die produk te verander. Ek is net vra jou om my te vertel wat breek in 4.1.12!
In jou weergawe van vB orde van hakies is sleg. In die nuutste weergawe van vB hierdie probleem nie plaasvind nie. Dit is nie 'n probleem wat verband hou met vBET, maar met vB. Ons ondersteun vBET en die integrasie met die nuutste weergawe van vB en ander plugins.
Goed. Watter haak is jy verwys na? Ek het class_bootstrap.php ondersoek en die parse_template / process_templates_complete hakies is op dieselfde plek in 4.2.2 as dit in 4.1.12. Dieselfde geld vir global_bootstrap_complete, global_complete, global_bootstrap_init_start, global_shutdown en hul ooreenstemmende lêers.
Ek weet.
Goed, ek het die werk aan 4.2.2, want ek is moeg van wag vir 'n antwoord. Nou het ek 'n hele nuwe stel van die probleme: http://www.vbenterprisetranslator.co...lated-url.html
OK. Ek het jou geantwoord in die onderwerp.
Dankie. Dié kwessies is reggestel.
Nou, tensy ek iets mis, ek is nog steeds nie die vlae en rel-alternatiewe tags word vertaal sien. Hulle is net soos hulle op 4.2.2 soos op 4.1.12.
Laaste geredigeer deur tavenger5; 14-12-13 op 14:34.
OK. Ons werk en toets hierdie kwessie.
OK. Ek het 'n oplossing. Die volgorde van hake in jou is anders as ons s'n, selfs al het ons dieselfde weergawe van vB.
Kitsoplossing vir hierdie probleem:
- Gaan na AdminCP-> proppe & Products-> Plugin Manager> Product: vB Enterprise Translator
- Plugin wysig Vertaal skakel na die draad
- Verander haak plek aan fetch_threadinfo
- Plaas die PHP-kode op hierdie kode:
PHP Code:
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url.php');
if($thread[title]) vbet_translateUrls($thread[title]);
- Slaan plugin.
Na die skoonmaak van 'n gas kas alternatiewe tags moet korrek vertaal word.
Ek is bly dat ek jou help.
Ek is nog steeds op soek na die oorsaak van 'n ander orde uitvoering haak.