BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 4 van 5 FirstEerste ... 2345 LaasteLast
Resultate 31 aan 40 van 50

Thread: Boodskap van webmeester gereedskap oor verkeerde rel-alternatiewe tags

Banned

Uitvoering orde verander orde van plugins binne die raamwerk van 'n haak. Uitvoering einde nie die einde van die hake verander. Op ons toets forum hierdie haak goed werk. vB lisensie het geen tyd limiet, sodat jy kan die opgradering te doen. Jou weergawe vB al lank verouderd so ek raai uitvoering opgradering. Ek dink dat dit sal die kwessie op te los, as dit nie werk dan sal ons verder te kyk.

Senior Member

so in 4.2 die uitvoering orde van die parse_templates haak is anders?

Ongelukkig opdatering te 4,2 is 'n groot taak as dit sou breek verskeie ander addons wat ek gebruik.

Senior Member

Ek nagegaan class_bootstrap.php en die parse_templates haak is op dieselfde plek in die lêer op beide 4.1.12 en 4.2.2. Kan jy uitbrei oor wat die oorsaak van die probleem met die dat die haak en dit te vroeg te voer?

Banned

Ons ondersteun die nuutste weergawes en vBET is aangepas om die nuutste weergawe. Elke weergawe bevat 'n baie veranderinge. As jy dit doen werk, en jy het nog steeds hierdie probleem dan sal ons gelukkig wees om jou te help.

Senior Member

Ek gaan nie die NLP te werk, en spandeer baie tyd om dit te doen nie, tensy ek weet dat opdatering gaan die probleem op te los met die vlae. Jy het gesê dat jy "dink" dit sal die kwessie op te los. Ek het 'n bevestiging oor presies wat die probleem veroorsaak en dat dit sal die kwessie op te los.

Banned

Ons ondersteun die nuutste weergawe. VB4 is 'n leeftyd lisensie, doen asseblief so werk. As kwessie sal bly dan kan ons help, want nou lyk dit dat die skuld van die ou, wat nie ondersteun weergawe.

Senior Member

Quote Originally Posted by Marcin Kalak View Post
    Ons ondersteun die nuutste weergawe. VB4 is 'n leeftyd lisensie, doen asseblief so werk. As kwessie sal bly dan kan ons help, want nou lyk dit dat die skuld van die ou, wat nie ondersteun weergawe.
    Goed, kan jy my vertel wat verkeerd gaan met die ou weergawe?

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by tavenger5 View Post
    Goed, kan jy my vertel wat verkeerd gaan met die ou weergawe?
    Dit is oud en verskil dat die nuwe, en nie ondersteunAangesien vBET4.x is op nuutste vB4 weergawe getoets. Wanneer jy sal hê nuutste vB4 weergawe en kwessie sal steeds bestaan ons sal graag help.
    Op die oomblik kan ons aanvaar dat daar niks verkeerd is met vBET sedert die kwessie kan nie op nuutste vB weergawe weergegee word nie.
    Daar is geen fout in vBET4.x - jy is net om dit te gebruik op nie versoenbaar ou vB4 weergawe. Verkeerde brandstof vir verkeerde enjin - geen diens kwessie, net verkeerd gebruik kwessie.

Let werk vB4 tot nuutste vB4 weergawe.

As daar geen fout op ondersteun vB weergawe, sal ons kyk na hierdie kwessie gesluit, want daar is geen probleem met vBET, net met verkeerde gebruik en jy reeds 'n oplossing vir wat.

Marcin - maak asseblief die kaartjie as daar geen nuwe insette in die volgende paar dae (fout bestaan op nuutste vB4 weergawe) wees.

Ons het reeds vir jou gegee het die ondersteuning - As jy nie wil hê om dit te gebruik is dit jou keuse. Ons respekteer ons kliënte - ons respekteer ook dat u verkies om die kwessie in plaas van die gebruik van ons ondersteuning wat reeds gegee het.
    Dit is nie 'n chat room en ons personeel sal hierdie kaartjie sluit, aangesien oplossing is reeds gegee en as vir nou het ons 'n bevestiging dat op nuutste vB4 weergawe dit is alles OK.

Dankie vir jou insette.
    Hoop dat jy sal besluit om die ondersteuning wat jy is te vra vir om te gebruik.
    Dit is nie - en nog steeds te danke aan begrip dat daar is niks om by te voeg in hierdie gebied is, totdat jy die ondersteuning gebruik in plaas van herhaling al die tyd wat jy wil ondersteun en dit nie te gebruik wanneer dit gegee is.

Marcin sal voortgaan om hierdie kaartjie te ondersteun in die volgende paar dae en beantwoord slegs wanneer ons sal jou terugvoer wat op nuutste (ondersteun) vB4 weergawe die kwessie bestaan ook. As dit nie gesluit sal word nie.
    Laaste geredigeer deur vBET; 05-12-13 op 00:25.

Senior Member

Ek vra nie om die probleem met 'n onondersteunde weergawe van vBulletin op te los. Ek vra jou om my te vertel waar die probleem is, en bevestig dat dit, in werklikheid, 'n probleem met 4.1.12 so Ek kan dit regmaak. Jy het net vir my gesê dat dit mag 'n probleem met 4.1.12. Ek nodig het om te weet dat dit 'n probleem is voor ek gaan uit my pad om te werk vBulletin.

Soos vermeld, ek gaan nie om te gaan deur die moeite van die opgradering vBulletin as ek nie hoef te. Dit sou my kos 'n aansienlike bedrag van die tyd en geld ander persoonlike mods te werk. Jy het die aanmelddata vir my site. Dit moet maklik wees vir jou om my te vertel wat verkeerd gaan met die parse_templates haak. Byvoorbeeld, x lêer verskil tussen 4.1.12 en 4.2.2. Of parse_templates moet uitgevoer word voordat x haak.

Ek het jou produk sedert die begin en ek het net my lisensie hernu. Ek sou verwag dat jy 'n lang staande kliënt behandel met 'n bietjie meer respek.

Weereens, al wat ek nodig het, is in die regte rigting te uitgewys word. Ek vra nie die hele mod te herskryf om te werk met 4.1.12. Ek dink eerlik nie dit is 'n absurde versoek veral in die lig ek is 'n lang tyd kliënt.
    Laaste geredigeer deur tavenger5; 05-12-13 op 20:32.

Banned

Ons produk is aangepas om die nuutste weergawe van vB, dit is onmoontlik om die produk aan te pas by al die weergawes.

Page 4 van 5 FirstEerste ... 2345 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •