BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 5 123 ... LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 50

Thread: Boodskap van webmeester gereedskap oor verkeerde rel-alternatiewe tags

Senior Member

Default Boodskap van webmeester gereedskap oor verkeerde rel-alternatiewe tags

Liewe webmeester,

Ons het opgemerk dat 'n aantal van die bladsye op jou werf die rel-alternatiewe-hreflang implementering is verkeerd. Byvoorbeeld:

In die besonder, dit lyk asof daar 'n probleem met ontbreek of verkeerd bidirectioneeel verbind wees (wanneer 'n bladsy met skakels hreflang na bladsy B is, moet daar 'n skakel terug vanaf B na 'n so goed). Wanneer ons algoritmes spoor botsende seine soos op hierdie bladsye, kan hulle kruip en posisie besluite wat ooreenstem nie wat jy bedoel.

Meer oor rel-alternatiewe-hreflang om te leer, sien die volgende artikel in die hulpsentrum: https://support.google.com/webmasters/answer/189077

As jy enige vrae het oor hoe om hierdie probleem op te los, besoek gerus ons Help Forum:

Google Groepe

Die uwe,
    Die Google Search kwaliteit span
    Dit is geen twyfel nie, want die vertaalde URL is nie ingesluit in die tags. Kan 'n opsie bygevoeg word om net af vertaling van URL's? Ek glo dit sal 'n baie probleme Ek het op te los.
    Laaste geredigeer deur tavenger5; 26-10-13 op 13:14.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Dit gaan nie oor die vertaling van URL's. Dit is slegs sowat hreflang in alternatiewe skakel en jy kan net draai dit af deur Admin CP -> vBET -> Translation Options -> Add Alternate tag

Ook asseblief daarop let dat die aanskakel vertaling van URL sal slegte invloed op jou SEO (gebrek aan vertaal dokumente in URL) het, so is dit raadsaam om dit nie doen nie. As jy nog wil, dan is dit genoeg om nie met vBSEO te integreer as jou skakels is gegenereer deur vBSEO ('n paar slegte dinge kan gebeur - dit is nie aangeraai en nie getoets nie). En in die geval van inheemse Friendly URL is dit genoeg om 'n paar hakies (dieselfde ding, ons sal nie besonderhede gee nou slegs wanneer dit nodig is) te skakel.

Ook Marcin sal kyk hoe alternatiewe word nou gegenereer. Ons het veranderinge voor en nou vir gaste URLs onder vlae is reeds gegenereer vertaal, sodat daar geen herleiding gebeur (vir aangemeld gebruikers dit nie sin en dit is beter vir prestasie om net lei indien ooit taal skakelaar sal gebeur vir so 'n gebruiker). Maar miskien kan ons vergeet van alternatiewe. Ons sal check dit aan ons kant. Op die oomblik is dit die eenvoudigste vir jou om net te skakel.
    Laaste geredigeer deur vBET; 29-10-13 op 00:46.

Banned

Verskaf asseblief skakels na webwerwe waar alternatiewe tags saamstem nie onder mekaar.

Senior Member

Ek het nooit kry URL's behoorlik te vertaal in die vlag skakels. Hier is 'n bladsy waar dit gebeur: Sterrestelsel Nota 3: Skakel "My Magazine"?

Banned

OK, ons is besig om op hierdie kwessie.

Senior Member

Ter inligting, ek opgedateer na die nuutste weergawe, verslaaf yandex, en ek kan nog steeds nie vlag en / of re-alternatiewe skakels vertaal kry. My caches is al aangeskakel en gas kas is ingestel op Afsnytyd in 3600 sekondes.

Hier is 'n voorbeeld van 'n bladsy wat reeds vertaal, maar die vlag skakels / alternatiewe tag skakels is nie gekoppel as vertaal URL's:
    Hoe: ******* Galaxy S4 Mini: Die oordrag van kontakte uit 'n ****** aan die SGS4 Mini

Spanish bladsy skakels na
    [url=http://cellphoneforums.net/es/*******-galaxy/t365916-*******-galaxy-s4-mini-transferring-contacts-******-sgs4-mini.html](Espa

Senior Member

Goed, julle ouens regtig nodig het om iets te doen oor jou woord filters ...

Senior Member

byvoorbeeld met behulp van die gekoppelde bladsy bogenoemde:

Sterrestelsel Nota 3: Skakel "My Magazine"?

gekoppel Spaanse bladsy:
    [url=http://cellphoneforums.net/es/*******-galaxy/t365731-galaxy-note-3-disable-my-magazine.html](Espa

Banned

Het jy het aangeskakel Gebruik databasis kas en skakel die skoonmaak kas in AdminCP -> vBET Cache -> Databasis Cache?

Senior Member

Quote Originally Posted by Marcin Kalak View Post
    Het jy het aangeskakel Gebruik databasis kas en skakel die skoonmaak kas in AdminCP -> vBET Cache -> Databasis Cache?
    Ja en ja

Page 1 van 5 123 ... LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •