vBET is met stand vBSEO en vB vriendelike URL se geïntegreerde deur die vertaling van bladsy skakels. So elke nuwe bladsy nie net inhoud sleutelwoorde, beskrywing nie, maar ook die URL is vertaal. Dit verseker dat daar vir spinnekoppe is sigbaar as heeltemal nuwe bladsy gedien het in die ander taal mier sal dit geïndekseer. Alle toepaslike SEO tegnieke wat reeds ingesluit sal bly, sal ons net vertaal inhoud, meta en URL.
As jou forum is groot, dan raai ons in die eerste stap tale wat sal dien te beperk. Soos baie beperk (byvoorbeeld 2-3 tale - jou een en 'n paar ekstra). En dan met die tyd meer tale te voeg. Dit is omdat selfs as jy betaal vertalings (jy kan net een gratis gebruik) sal gebruik dan meestal sal jy beperk jou uitgawes en 'n paar bladsye sal hê om te wag vir die vertaling as gevolg van gebruik grense. Dieselfde as jy net vry vertalings sal gebruik. So na 'n tyd, wanneer vertalings sal die kas word deur vBET jy kan nuwe taal tot tyd by te voeg, en so een van tyd. Dit sal ook goed wees vir SEO, want as jy 'n baie groot forum, dan as jy jou inhoud vermenigvuldig met 53 onmiddellik dan jou SEO kan in een of ander manier seer word (detail oor kruip nooit bekend nie, maar nie verdag optree nie).
Ons is nie in staat om te vertel hoe baie nuwe gebruikers registreer in jou forum. Dit hang meestal op die onderwerp en hoe aantreklik forum is vir gebruikers. Vir seker dat jou verkeer sal 'n baie verhoog en 'n paar van die nuwe gaste kan registreer. Net soos op hierdie site: eenvoudige NLP.pl darmowe forum o NLP - Forum o NLP - Dit is die gebruik van slegs vry vertalings (Microsoft, Apertium en reeds Yandex, want ons gebruik dit as 'n ware toets forum wat werklike data voorsiening vir vertalings en ons toelaat om foute vind voordat ons vry) en daar is baie van die buitelandse gebruikers wat ook skryf poste in hul tale (vBET ontdek dit en hanteer dit - net soos vir jou boodskap). Soek op groepe vir verstek taal (bygevoeg en bestuur deur vBET) Ek sien dat ons daar etlike duisende buitelandse gebruikers (meestal met Engelse verstek taal) en omdat ons nie dwing om verstek taal stel (dit is moontlik deur opsie) waarskynlik daar is veel meer (vir seker op soek hoeveel Poolse gebruikers stel.
Ons bied nie afslag op hierdie tyd.
Im hardloop in kwessies waar ek moet outranking baie plekke, maar im bevinding masjien vertaal bladsye lyk die een sleutel tot my laer ranglys wees, Enige gedagtes oor hierdie as ek lees baie artivles wat vertaal bladsye google is 'n deathnail vir SEO? Ek het Ben die gebruik van die produk vir die jaar en is baie tevrede met dit, maar ek dink ek moet dalk vertalings verwyder.
Ons voel nooit daardie masjien tranlsation laer ranglys. Om die waarheid te voel ons die teenoorgestelde - vertaal bladsye bring meer gebruikers en begin miltilanguate besprekings.
Wanneer spinnekoppe kruip jou bladsy wat hulle neem teks wat in volgende stap is geïndekseer. Dit beteken dat jou inhoud is onthou in die geheel en in dele - die gebruik van ingewikkelde algoritme skrifte posisie van jou inhoud deur afsonderlike woorde. Script is nie in staat om te sê nie jou inhoud is geskep deur mans of outomaties vertaal, veral wat vBET ondersteun handleiding korreksies. Skrifte is nie in staat om dit te vertel, want vertaal inhoud is geskep deur skrifte self - wat jy in jou inhoud die beste wat script kan doen in die omgewing van die teks te ontleed. So gaan op hierdie manier hierdie veronderstel om die beste inhoud na die indeks vir skrifte \\ programme wees, want dit is in vorm wat script beste verstaan - dit is wat deur skrifte.