BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 7 van 7

Thread: Hoekom het jy nie voorsiening maak nie 'n weergawe van hierdie program vir xenforo

  1. #1
    Banned
    Join Date
    Januarie 2013
    Posts
    4

    Default Hoekom het jy nie voorsiening maak nie 'n weergawe van hierdie program vir xenforo

    hallo
    Hoekom het jy nie voorsiening maak nie 'n weergawe van hierdie program vir xenforo
    Ek wil die program gebruik om te xenforo te verander, maar wil nie jou program te verloor

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Op die oomblik is ons nie weet nie xenforo plugins argitektuur.
    Ook nou is ons besig om te werk aan vBET vBulletin 5.
    Dit is moontlik dat ons ander forum enjins in die toekoms sal ondersteun, maar dit is nie gestel nie. Sedert vertalings betaal die mark verander en in hierdie tyd wat ons nie sien nie genoeg vraag na so 'n produk in ander gebiede as vBulletin. Ons beplan om generiese enjin werk vir 'n webwerf, maar as ek net geskryf vertalings betaal.

  3. #3
    Banned
    Join Date
    Januarie 2013
    Posts
    4

    Default

    asseblief ek het dit nodig vir my site!
    xenforo nou meer gewild geword

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Wel, op hierdie oomblik is ons nog in vBulletin 5 integrasie (wag vir 'n paar veranderinge aan hul webwerf). Tot ons hierdie taak voltooi ons nie van plan om te integreer met ander forum enjins. Wanneer sal ons die integrasie voltooi en dit sal stabiel, dan kan ons daaroor dink.

  5. #5
    Banned
    Join Date
    Januarie 2013
    Posts
    4

    Default

    Enige nuus?

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Integrasie van vBET met vBulletin 5 afgehandel is. Nog op hierdie oomblik het ons nie die skepping van weergawe beplan vir xenoforo. Sedert Google vertalings betaal, sodat die mense nie outomatiese vertalings soveel soos voorheen gebruik. Selfs dat ons ondersteun baie ander enjins en jy kan jou vertalings heeltemal gratis met 'n groot daaglikse kwotas het, masjien vertaling is nie so gewild soos voorheen. Dit is die rede waarom ons dink dat dit vensterbank nie winsgewend weergawe te skep vir xenoforo wees. Ons hoop regtig dat mense terug na gebruik van die masjien vertaling sal gaan nie, maar op hierdie oomblik lyk dit of mense is bang dat nuwe vertaling enjins, wat vry is, het ook hulde sal word - net soos Google. Ek het nie 'n ander verduideliking vir lae vraag na masjienvertaling. Tot mark sal verander en eise te groei, het ons nie van plan is om nuwe weergawes vir ander platform te skep. Ons het gedink dat 'n laer vraag kan veroorsaak word deur 'n gebrek aan integrasie met vBulletin 5, maar nou is dit geïntegreer en niks verander nie. So - op hierdie oomblik ons ondersteun en die ontwikkeling van ons werklike produk lyne. Jammer vir die slegte nuus vir jou

  7. #7
    Banned
    Join Date
    Januarie 2013
    Posts
    4

    Default

    Stop die ondersteuning van hierdie stupid program en begin om 'n afskrif van dié byvoeging met xenforo skep

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

  • Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •