BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 2 van 2

Thread: Aanbeveel hosting

  1. #1
    Banned
    Join Date
    Maart 2013
    Posts
    1

    Default Aanbeveel hosting

    Voor die koop van die vBET Ek wil om seker te wees dat daar nie enige probleme met die hosting maatskappy. Op my kaartjie versoek, een van die voorste vBulletin hosting provider geantwoord: "vBET is nie regtig geskik is vir 'n gedeelde aansoek ... Vir 'n paar van die redes." Ek verstaan nie heeltemal wat dit beteken. Kan jy raai enige betroubare vBulletin hosting provider wat nie probleme met die vBET het?

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Hello. Ons maak nie advertensie vir enige diensverskaffer. Daar is baie van die verskaffers op die mark wat geskik sal wees. Ook die vraag is nie oor vBET, maar oor die vBulletin, so dit sal beter wees vBulletin span te vra. As jy wil kan ons PM jy maatskappy wat is ons verskaffer. Tog het ons nie dink dat ons een is die beste een is, en bied die beste het. Dit is ook nie beteken dat ons voorsiener is sleg. Eenvoudig ons fokus op die ontwikkeling van ons produk nie op vergelyking hosting companies.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

  • Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •