BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 7 van 7

Thread: 'n nuwe onderwerp "[/ langtitle]" on-off eienskappe

Hybrid View

Vorige Pos Previous Post   Next Post Volgende Pos
    Junior lid

Default 'n nuwe onderwerp "[/ langtitle]" on-off eienskappe

Hi,

My forum skakel is 'n probleem. die opening en sluiting funksie is baie goed gedoen. lede open outomaties na die keuse van die taal. Is dit moontlik om dit te sluit "[/ langtitle]"

vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php = Ek het probeer om 'n bietjie, maar nie gesluit

So byvoorbeeld skakel:
    Code:
    www.trteam.net/296456-langtitle-en-deneme-ureme-tureme-langtitle.html
    Laaste geredigeer deur CwZpacK; 22-02-13 op 15:56.

Banned

Langtitle moet wees op die forum word gebruik om titel te vertaal.
    Langtitle moet verwyder word van die skakels deur vBSEO of friendly_url.
    Dat ek sien jy het vBSEO, maak seker jy het 'n goed geïntegreer vBET met vBSEO.
    Hierdie integrasie word beskryf in die handleiding integrasie vBET met vBSEO, wat gevind kan word in vBET / doen-nie-oplaai / README.html. Jy moet al die stappe in die installasie instruksies beskryf in artikel vBSEO integrasie te doen voordat jy . Htaccess
    Die belangrikste is dienooreenkomstig veranderinge in lêers functions_vbseo_createurl.php en functions_vbseo_url.php

Junior lid

Quote Originally Posted by Marcin Kalak View Post
    Langtitle moet wees op die forum word gebruik om titel te vertaal.
    Langtitle moet verwyder word van die skakels deur vBSEO of friendly_url.
    Dat ek sien jy het vBSEO, maak seker jy het 'n goed geïntegreer vBET met vBSEO.
    Hierdie integrasie word beskryf in die handleiding integrasie vBET met vBSEO, wat gevind kan word in vBET / doen-nie-oplaai / README.html. Jy moet al die stappe in die installasie instruksies beskryf in artikel vBSEO integrasie te doen voordat jy . Htaccess
    Die belangrikste is dienooreenkomstig veranderinge in lêers functions_vbseo_createurl.php en functions_vbseo_url.php
    Ek het dit gedoen, maar ek kan nie. Is 'n probleem in die forum. Close opsie is baie goed, al is, so
    Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 23-02-13 op 16:45. Rede: regstelling BBCode

Banned

Wil jy nie voeg langtitle titels?
    Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 24-02-13 op 08:16.

Junior lid

Quote Originally Posted by Marcin Kalak View Post
    Wil jy nie voeg langtitle titels?
    Ja, wil ek hierdie eienskappe gesluit.
    Laaste geredigeer deur Marcin Kalak; 26-02-13 op 20:12. Rede: regstelling BBCode

Banned

Plaas asseblief 'n nuwe skakel na die voorbeeld van die probleem - die skakel hierbo nie werk nie.
    Let asseblief PM my toegang tot die details te Admin CP en FTP. Ek sal kyk wat daar aangaan.

Banned

Geen reaksie nie - oorweeg die kwessie is weg. Indien nie skryf asseblief hier.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •