BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 2 FirstEerste 12
Resultate 11 aan 15 van 15

Thread: Slegs nuwe drade vertaal

Senior Member

Ook, kan sê ek het byl aantal drade vertaal, maar ek wil nie iets om te vertaal op alle nie. Daar is geen manier om te draai af vertalings sonder die verwydering van alle van die skakels na die bladsye.

In hierdie geval sou ek graag die vlag skakels waar vertalings bestaan te behou, maar die vlag skakels afskakel sodat niks nuuts is vertaal.

Dit is 'n geval waar 'n interne skakel om te sê "indien hierdie draad is ten volle in hierdie taal vertaal, vertoon vlag skakel"

Banned

Skep 'n nuwe onderwerp met die versoek om funksie.
    Hou asseblief een probleem per een draad.
    Nuwe funksie "Slegs vertaal nuwe drade" is reeds gedoen en ingesluit in stand - vBET 3.x en vBET 4.x weergawes.

Senior Member

Ek geïnstalleer is die nuutste weergawe, en ongelukkig is dit nie werk nie soos ek gedink het dit sou.

Die probleem is dat as dit gebruik word, ouer drade dan is die dae bepaal dat gewees vertaal word nie meer gekoppel aan. Verder, die skakel is nog daar, maar kry getrek het na die oorspronklike. Ek besef daar is 'n uitdaging om te bepaal of 'n draad is vertaal of nie, maar ek dink dit is nodig om te mors nie geld op vorige vertalings wat reeds voltooi.

Senior Member

Ook, as 'n draad wat voorheen vertaal val onder die "vertaal nie ou threads" drempel dan is daar sal 'n baie indekseer gaan op wees. As daar iets is dit nie 'n paar dae, maar 'n vaste datum, sodat vertalings sal nie aanhoudend in onbruik raak.

Banned

As die onderwerp is getrek, dan verloor jy nie geld op die vertaling, want dit is nie vir vertaling gestuur.
    Vertaling draad vanaf 'n sekere datum sal wees in http://www.vbenterprisetranslator.co...ranslated.html.

Page 2 van 2 FirstEerste 12

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •