BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 2 van 2

Thread: Sekuriteit probleem met admincp skakels

Senior Member

Default Sekuriteit probleem met admincp skakels

Ek het. Htaccess beskerming op my admincp gids. Maar wanneer dit toeganklik is met 'n lang parameter in die URL (dws site.com / PL / admincp /) is dat toegang omseil! Dit lyk soos 'n redelik ernstige sekuriteit probleem as dit is inderdaad' n fout.

Ook, as my forum is vertaal, dan is my admincp skakels sluit in die taal paremeter vir die een of ander rede het hulle nie voor.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

So ook die beskerming voeg vir vertaal admincp URL's, of selfs beter - redirect in htaccess vertaal acmincp URL's na die normale een.. Dit sal van krag gaan admincp in die normale manier en jou eie veiligheid sal werk. Dit is 'n spesifieke oplossing wat gebruik word vir jou forum - neem dit aan werklike instellings As jy hulp nodig het vir hierdie asseblief wys my jou werklike htaccess lêer..

As jy nie wil hê URL dop van werk vir admincp net URL's opsie gebruik 'Ignoreer. Persoonlik dink ek dat dit nie nodig is nie - wanneer jy gaan na admincp jy nie dit doen uit vertaalde bladsy, en selfs al is, dan is jy kan met die hand die URL verander. In elk geval "Ignoreer URL's sal 'n skakel wat jy wil hê uit die dop van die vertaling te hou.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •