BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 6 van 6

Thread: Translator produk en CMS widgets

Default Translator produk en CMS widgets

VBET 2.4.1 met vBulletin 4.1 resultate in 'n onvermoë om te sien die konfigurasie parameters vertoon nadat op' n widget "configure" knoppie te kliek. Maar, indien vBET 2.4.1 is dan gestremd is, dan is die opset van mekaar toon behoorlik wanneer die widget "configure" knoppie gekliek word. Dit is nie 'n kritieke probleem, maar ek het gedink dit kan help met die ontwikkeling van die vBET 4.x weergawe.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Dankie vir die nota. Ons sal dit hanteer

Ek het probeer en dit werk ... Ek was die instel deur admin CP. Sê asseblief vir my presies wat om te doen om hierdie probleem te sien? Ook het ek al het dit getoets op die weergawe met 'n paar foute reggemaak, so dit is moontlik dat hierdie een is ook reggemaak.

Miskien het dit vasgestel is. Hier is 'n skakel na die bespreking deur ander gebruikers ervaar dieselfde probleem en wat dalk nuttig wees: vbulletin.com

2.4.2 is reeds vrygelaat - asseblief gemaak te werk en te kyk doen dit steeds voorkom

Ja, net geïnstalleer 2.4.2 en hierdie kwessies is vasgestel. Dankie!

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •