BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 2 van 2

Thread: vBET koste en toegangsbeheer

Banned

Default vBET koste en toegangsbeheer

Ek sien dat jy tans die volgende vertaling enjins word ondersteun:
    Google Vertaling API v2, Microsoft Translation API, Apertium Vertaling API

Ek het gevind dat die prysstruktuur vir Google, maar nie die ander 2. Wil jy gebeur skakels na hulle toegeroep prysstruktuur te hê?

Ook kan ek beheer toegang tot vBET via gebruiker groepe? Ek wil graag gebruikers groepe kan gebruik vBET dus nie toelaat dat almal en hul moeder om dit te gebruik om te wys.

TIA

Wysig: Ook is dit moontlik om aan te bied vBET om slegs spesifieke forums en nie die hele werf?
    Laaste geredigeer deur 1QuickSI; 10-09-12 op 13:34. Rede: Bykomende quesiton

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Microsoft gebruik kan word in 'n vrye weergawe (met 'n maandelikse perke) of betaal een. Apertium is gratis - en nog steeds dit nie ondersteun alle tale pare en behandel moet word as ondersteuning (vir 'n laer koste).
    Vir Microsoft besonderhede sien asseblief hier: Microsoft Translator | Windows Azure Marketplace

Op die oomblik kan jy kies watter tale word ondersteun vir gaste en watter een vir aangemeld gebruikers. Daar is geen bykomende per groep opset.

Jy kan beperk wat dele van jou forum sal vertaal word deur URL filter - sien hier vir meer inligting: http://www.vbenterprisetranslator.co...ranslated.html

As jy enige verdere vrae het - asseblief net vra

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •