BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 10 van 10

Thread: Bugs volgende upgrade:

  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    168

    Default Bugs volgende upgrade:

    Ek is die volgende bugs volgende upgrade na 3.3:

    1. Jy kry 'n 404-fout na die indiening van' n nuwe draad in 'n vreemde taal (die draad is nog steeds ingedien word, maar) (maw, jy is te http://www.pentaxforums.com/404.php # post886866) Miskien is daar 'n vermiste slash in die getrek het URL?

    2. Vertaal forum URL's geskroef. http://www.pentaxforums.com/forums/da/site-suggestions-forum-help/??f=3 word getoon wanneer die forum skakel word gebruik, in plaas van http://www.pentaxforums.com/forums/ da / site voorstelle-forum-help /

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    168

    Default

    Nog 'n probleem (wat teenwoordig was in 3.2): Jy kry' n 404 nadat ons probeer het om 'n PayPal betaal inskrywing te maak van' n vertaalde bladsy; die forum URL is bygevoeg na die voorkant van die PayPal API url.

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Quote Originally Posted by moman View Post
    Ek is die volgende bugs volgende upgrade na 3.3:

    1. Jy kry 'n 404-fout na die indiening van' n nuwe draad in 'n vreemde taal (die draad is nog steeds ingedien word, maar) (maw, is jy geneem om te Bladsy nie gevind nie - PentaxForums.com)-Miskien is daar 'n vermiste slash in die getrek het URL?

    2. Vertaal forum URL's geskroef. PentaxForums.com word getoon wanneer die forum skakel word gebruik, in plaas van PentaxForums.com
    1. Kan jy stuur vir ons HTML-kode van die Aansturing bladsy?

    2. Het jy Werk in. Htaccess? Jy het index.php te verwyder van die eerste vBET reël. Soos ek dit sien skakels is net op die hoofblad gebreek sodat dit kan die rede wees.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Quote Originally Posted by moman View Post
    Nog 'n probleem (wat teenwoordig was in 3.2): Jy kry' n 404 nadat ons probeer het om 'n PayPal betaal inskrywing te maak van' n vertaalde bladsy; die forum URL is bygevoeg na die voorkant van die PayPal API url.
    Nuwe draad oopmaak vir hierdie een - dit sal baie makliker wees om sake te hanteer vir ons En as jy kan asseblief vir ons wys hoe lyk hierdie gebroke skakel. Danksy

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    168

    Default

    1. Wat bedoel jy? Ek kan vir jou 'n toets login, as jy wil om hierdie gedrag te toets van die front-end.

    2. Ek glo so. Dit is my htaccess lêer:

    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|et|tl|fi|fr|gl|de|en|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|et|tl|fi|fr|gl|de|en|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
    
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    
    #RULES for pages outside forum directory handled by vBulletin
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    
    #RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
    #RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    
    RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
    
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    168

    Default

    Stamp. Ek wil help in die besonder waardeer met die eerste uitgawe, as dit is waarskynlik iets triviale.

  7. #7
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Let asseblief PM my hierdie toets rekening data en vertel waar ek kan toets poste / drade te maak.

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Quote Originally Posted by moman View Post
    1. Wat bedoel jy? Ek kan vir jou 'n toets login, as jy wil om hierdie gedrag te toets van die front-end.

    2. Ek glo so. Dit is my htaccess lêer:
    1. PM dit vir my

    2.Your. Htaccess lêer is verkeerd. Jy het daar reëls wat net buite die forum gids gebruik word (Let asseblief daarop dat jy moet aparte htaccess lêer vir hierdie op 'n gepaste Directory). Ook jy het nie jou forum gids van die advertensie aan reëls nie.

    Jou reëls in htaccess lêer binnekant van die forum gids moet soos volg lyk:
    Code:
    RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|et|tl|fi|fr|gl|de|en|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|et|tl|fi|fr|gl|de|en|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/$2 [L,QSA]
    
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
    
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    Ook - het jy jou vorm gids in vBET hoof opsies.

    2 ook - ek skuif dit Probleme oplos, aangesien dit blyk te wees net konfigurasie geen fout.
    Laaste geredigeer deur vBET; 22-01-10 op 00:00.

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    168

    Default

    Die htaccss verander vaste beide probleem.

  10. #10
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Groot In die geval van ander kwessies, dan kan jy hom oop nuwe drade

    Geniet vBET!

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

  • Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •