BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 2 FirstEerste 12
Resultate 11 aan 18 van 18

Thread: Fout 310 (netto :: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS)

Banned

Quote Originally Posted by Matt Olieman
    Ek in staat stel om nie vBET nog want ek het die kwessies en ek wil nie die verkeer te verloor omdat die vBSEO Sitemap Generator voeg na die sitemap die vertaalde URL's.
    Jy draai op vBET en afskakel (wys nie) vlae. Gebruikers sal nie in staat wees om die bladsye te vertaal en kan nie die probleem sien. vBSEO is nie behoorlik gekonfigureer nie vBSEO Sitemap Generator nie bygevoeg word om verkeerde url.

Quote Originally Posted by Marcin Kalak View Post
    Jy draai op vBET en afskakel (wys nie) vlae. Gebruikers sal nie in staat wees om die bladsye te vertaal en kan nie die probleem sien. vBSEO is nie behoorlik gekonfigureer nie vBSEO Sitemap Generator nie bygevoeg word om verkeerde url.
    Ek kan dit nie aktiveer vBET en wag 4 dae vir u ondersteuning ...

Aktiveer dit wanneer jy sal in staat wees om te werk aan hierdie.

Banned

Jy stuur nie huiwer om my PM toegang besonderhede FTP (gasheer / server naam, gebruikersnaam, wagwoord) en vBSEO CP (wagwoord).

Quote Originally Posted by Marcin Kalak View Post
    Jy stuur nie huiwer om my PM toegang besonderhede FTP (gasheer / server naam, gebruikersnaam, wagwoord) en vBSEO CP (wagwoord).
    Toegang data is die pm titel ...

Ek het herstuur die vorm jy die e-pos

Banned

As ek so 'n situasie wat moet hardloop en geïntegreerde stelsel. Dit kan nie werk nie, want jy het slegte integrasie. Begin met die stelsel, doen die integrasie en skryf as dit werk. As jy wil hê ons moet ons dit doen integrasie is 'n diens betaal $ 30 (koop opgraderings). Ek herinner u daaraan dat alle verklarings word in detail beskryf in vBET / doen-nie-oplaai / README.html en jy kan dit doen jouself gratis. As die probleem plaasgevind het, sal jou help om dit te vind.

Banned

Geen reaksie nie - oorweeg die kwessie is weg. Indien nie skryf asseblief hier.

Banned

Ek ondervind ERR_TOO_MANY_REDIRECTS probleem in my rekenaar.

Banned

Op watter bladsy jy hierdie kwessies? Maak 'n nuwe onderwerp met 'n gedetailleerde beskrywing van die probleem.

Page 2 van 2 FirstEerste 12

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •