BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 2 van 2

Thread: Hoe databasis kas te maak, nooit geskrap / skoongemaak, nie so weer vertaal moet word?

Default Hoe databasis kas te maak, nooit geskrap / skoongemaak, nie so weer vertaal moet word?

Vervolg van hierdie draad

Hoe databasis kas te maak, nooit geskrap / skoongemaak, nie so weer vertaal moet word?

Ek is die gebruik van gratis Microsoft blou en Apertium soos byna almal van ons gebruik

Ek het reeds onder instellings in aangehaal, maar lyk soos die databasis kas iewers nog steeds geskrap / skoongemaak,

Byvoorbeeld my forum verstek taal is Engels, en Heure du Jazz taal is Spaans,
    Die bladsy in Spaanse vandag, soos Forum Home, is goed vertaal, maar n paar dae weer 'n deel van hulle soos elke forum titel en beskrywing, word nog steeds vertoon weer in Engels,
    So ek dink die databasis kas voor is om te verwyder / skoongemaak

admincp -> vBET Cache -> Database Cache -> Cache tyd om te lewe (TTL) -> gestel 0

admincp -> vBET Cache -> Database Cache -> Cache skoonmaak besonderhede -> geen taal, al afgeskakel nagegaan

admincp -> vBET Cache -> Database Cache -> Cache skoonmaak strategie -> stel Gestremdes (die teks verkeerd getik daar te Dissabled word nie, maar miskien is sy nie belangrik)

help asseblief bogenoemde instellings wat reeds korrekte databasis kas, nooit uitgevee / skoongemaak, so nie nodig om weer vertaal te word, of as daar is 'n ander instellings te maak

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi.

Jy opset korrek is - wanneer dit lyk soos hierdie dan databasis kas is nie skoongemaak. Ook is dit genoeg om net een van daardie parameters te stel om genoemde waardes.
    As jy nie seker is kan jy net gaan skoonmaak logs Admin CP -> geskeduleerde take -> geskeduleerde take Meld. As skoonmaak is aktiewe dan sal jy logs getiteld as "vB Enterprise Translator (Table Cache Cleaner)" sien, met die beskrywing oor hoe baie inskrywings skoongemaak.

Ook kyk op 'n paar ou draad daar was geen veranderinge die afgelope tyd nie forum titels word ook nie vertaal. As dit is nie en die res van die inhoud is, dan stuur URL draad en PM toegang besonderhede te FTP en Admin CP - ons sal check dit aan jou kant. As daar is alles vertaal, maar op ander bladsye nie - maak asseblief seker dat jy is aangeteken in (miskien is jy op soek is na die Gaste Cache inhoud). Indien ja dan stel om 0 parameter Admin CP -> vBET Cache -> Cache Database -> Stop soek na x mislukkings. As dan nog steeds dit is nie ok, dan ook PM toegang besonderhede.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •