Vervolg van hierdie draad
Hoe databasis kas te maak, nooit geskrap / skoongemaak, nie so weer vertaal moet word?
Ek is die gebruik van gratis Microsoft blou en Apertium soos byna almal van ons gebruik
Ek het reeds onder instellings in aangehaal, maar lyk soos die databasis kas iewers nog steeds geskrap / skoongemaak,
Byvoorbeeld my forum verstek taal is Engels, en Heure du Jazz taal is Spaans,
Die bladsy in Spaanse vandag, soos Forum Home, is goed vertaal, maar n paar dae weer 'n deel van hulle soos elke forum titel en beskrywing, word nog steeds vertoon weer in Engels,
So ek dink die databasis kas voor is om te verwyder / skoongemaak
admincp -> vBET Cache -> Database Cache -> Cache tyd om te lewe (TTL) -> gestel 0
admincp -> vBET Cache -> Database Cache -> Cache skoonmaak besonderhede -> geen taal, al afgeskakel nagegaan
admincp -> vBET Cache -> Database Cache -> Cache skoonmaak strategie -> stel Gestremdes (die teks verkeerd getik daar te Dissabled word nie, maar miskien is sy nie belangrik)
help asseblief bogenoemde instellings wat reeds korrekte databasis kas, nooit uitgevee / skoongemaak, so nie nodig om weer vertaal te word, of as daar is 'n ander instellings te maak