BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 2 van 2

Thread: Gebruikers aangestuur sal word na Spaans vertalings

  1. #1

    Default Gebruikers aangestuur sal word na Spaans vertalings

    Text automatically translated from: German to: Afrikaans
    Translated text
    Hello,

    Ek het die volgende probleem en alhoewel ek 'n gebruiker van Spanje, wat Duits praat.
    Omdat hy wil om te kyk na die forum in Duits, nie Spaanse (Ek het gekies om te lei na vBET userLanguage versterk) in die beheer hy het sy standaard taal wat in Duits. Maar hy is nog steeds op die Spaanse en nie aan die Duitse vertaling?
    Original text

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Wanneer gedwing omschakeling is op dan is dit gemaak word voordat die gebruiker word gekontroleer - dit is omdat dit vir die eerste versoek werk - voordat die gebruiker ingeteken Ons is nie in staat is om die standaard taal van die gebruiker om te sien as die gebruiker nog nie ingeteken nie, want hy is om op te tree soos 'n gas dan.

    Gedwonge omschakeling werk volgens gebruikers browser settings. So kan jy draai af gedwing omschakeling of die gebruiker vra om die leser taal instellings te verander. Ook omschakeling plaasvind slegs aan die begin - na die eerste versoek gebruiker kan gaan waar hy wil.

    Dit is nie 'n fout - dit werk net op hierdie manier.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

  • Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •